Platan
Hotel a Samarcanda amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Platan





VIP Access
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitoris
Un cobrellit
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior

Habitació júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitoris
Un cobrellit
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mironshokh Mirzo 13, Samarkand, 140100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

L'Argamak Hotel
L'Argamak Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 87 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.93 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 7.5 USD per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 10 USD per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Els pagaments que es facin a l'hotel, independentment de si es realitzen en efectiu o no, s'han d'efectuar en USD o EUR, la moneda que accepti l'allotjament
L’allotjament també es coneix com a
Platan Hotel Samarkand
Platan Samarkand
Platan Hotel
Platan Samarkand
Platan Hotel Samarkand
Preguntes freqüents
Opinions: Platan
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Narges
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Narges
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Shiho
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shiho
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Touraj
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Touraj
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Thor
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thor
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Enrique
27 d’oct. de 2024
Enrique
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
HIDEKAZU
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
HIDEKAZU
8/10, Bo
Stuart
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stuart
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Barbara
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Barbara
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Sukanya
Viatge en grup
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sukanya
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Hotomi
Viatge en grup
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotomi
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Sumit
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sumit
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Andrei
14 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Andrei
Estada de 3 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Marcel
Viatge en grup
2 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marcel
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Peggy
6 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly recommended
Peggy
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
SANGYONG
11 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
굿 서비스!
SANGYONG
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Aaron
1 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great Hotel and Restaurant with kind service
Aaron
Estada de 3 nits (març 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
20 de març de 2020
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
mihye
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Staffs, Great Service!
mihye
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Sergey
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Всё очень понравилось
Sergey
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Mark
Viatge en família
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good place
Mark
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
宿泊客を大切にしてくれるホテルだと思います
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)