Hostal Palomares
Hostal al centre a Salobreña amb connexió amb el centre de convencions i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc de La Fuente
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hostal Palomares





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Pati
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Àtic superior

Àtic superior
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor
Carta de coixins
Un cobrellit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Fabrica Nueva, 44, Salobreña, Granada, 18680
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Arrayanes Playa Hotel
Arrayanes Playa Hotel
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 232 opinions
Preu actual: 83 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 7 EUR per adult i 7 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 15 EUR per nit.
- Càrrec per l'ús del bressol: 25 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 25 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hostal Palomares
Hostal Palomares Hostel
Hostal Palomares Hostel Salobrena
Hostal Palomares Salobrena
Palomares Salobrena
Hostal Palomares Hostal
Hostal Palomares Salobreña
Hostal Palomares Hostal Salobreña
Preguntes freqüents
Opinions: Hostal Palomares
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
19 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Bärbel
10 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bärbel
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Bård Wasmuth
Viatge en família
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bård Wasmuth
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Isabelle
Viatge de negocis
28 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfecto
Isabelle
Estada d’1 nit (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Rafael
13 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Rafael
Estada de 9 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Olga
6 d’ag. de 2023
Olga
Estada de 5 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Cyrille
16 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Séjour agréable
Cyrille
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Marcel
21 d’abr. de 2023
Marcel
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
jose luis
19 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jose luis
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Mercedes
31 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mercedes
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
carlos
17 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
carlos
Estada de 5 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
viorica maria
Viatge en parella
13 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
viorica maria
Estada de 3 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Vegard
5 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vegard
Estada de 4 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Catalina
Viatge en grup, Viatge en família
12 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bueno hostal
Catalina
Estada de 7 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Eli
10 de jul. de 2022
Eli
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Fanny
Viatge en parella
17 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fanny
Estada d’1 nit (nov. 2021)
2/10, Horrible
Ronald
10 d’oct. de 2021
Ronald
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
jose
Viatge en família
5 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
perfecto
jose
Estada de 3 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Mercedes
21 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pasable
Mercedes
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Ioana
Viatge en família
11 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estancia perfecta
Ioana
Estada de 8 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en família
4 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place to stay
Richard
Estada de 3 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en família
15 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location near everything
Richard
Estada de 2 nits (jul. 2020)
2/10, Horrible
Jade Christrence
14 de juny de 2020
Jade Christrence
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
JOSE JULIO
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOSE JULIO
Estada de 2 nits (des. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels