ibis Saint Lo La Chevalerie
Hotel a Saint-Lo amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Saint Lo La Chevalerie





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 96 €
taxes i impostos inclosos
11 de jul. - 12 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

594 Rue Jules Valles, 50000 Saint Lo, Saint-Lo, Manche, 50000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Brit Hotel Confort Saint-Lô
Brit Hotel Confort Saint-Lô
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Gimnàs
8.2 de 10, Molt bé, 356 opinions
Preu actual: 85 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.06 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13.90 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 10 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
ibis Lo Chevalerie
ibis Lo Chevalerie Hotel
ibis Saint Lo Chevalerie
ibis Saint Lo Chevalerie Hotel
ibis Chevalerie Hotel
ibis Chevalerie
ibis Saint Lo La Chevalerie Hotel
ibis Saint Lo La Chevalerie Saint-Lo
ibis Saint Lo La Chevalerie Hotel Saint-Lo
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Saint Lo La Chevalerie
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fab
28 de febr. de 2025
Fab
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
NEOFEU
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
NEOFEU
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Damien
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Damien
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Fabien
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabien
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Vivien
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vivien
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Philippe
Viatge de negocis
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Yohann
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yohann
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
jean paul
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean paul
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Damien
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Damien
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
JOSE
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
JOSE
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Lena
Viatge en grup
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lena
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Sabrina
Viatge de negocis
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel refait à neuf
Sabrina
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Silvana
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvana
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Sebastien
Viatge de negocis
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Bien
Sebastien
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Dorthe
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dorthe
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Penelope
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Penelope
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
GLEICY
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
GLEICY
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Pia Sandholm
6 d’abr. de 2024
Pia Sandholm
Estada de 2 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
catherine
Viatge de negocis
17 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
catherine
Estada de 2 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Marine
24 de febr. de 2024
Marine
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Sabrina
Viatge de negocis
14 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel de zone Artisanale
Sabrina
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Wahid
31 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Wahid
Estada de 3 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
21 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hôtel recommandable
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2023)