Suite Hotel Pincoffs Rotterdam
Hotel a Rotterdam de luxe i amb un bar
Galeria de fotos de l’allotjament Suite Hotel Pincoffs Rotterdam





VIP Access
Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (Split Level)

Habitació estàndard (Split Level)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (Vide)

Suite júnior (Vide)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, cuina

Suite júnior, cuina
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Suite romàntica, vistes al riu

Suite romàntica, vistes al riu
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
També et pot agradar

Holiday Inn Express Rotterdam - Central Station by IHG
Centre
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 84 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Stieltjesstraat 34, Rotterdam, 3071 JX
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Room Mate Bruno, Rotterdam
Room Mate Bruno, Rotterdam
- Spa
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.2 de 10, Fantàstic, 1.001 opinions
Preu actual: 85 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 6.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 24 EUR per adult i 12 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 25 EUR per nit.
- Càrrec per l'ús del bressol: 15 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 55.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament fa servir energia solar, així com un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 5 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pincoffs
Hotel Pincoffs Rotterdam
Pincoffs Hotel
Pincoffs Hotel Rotterdam
Pincoffs Rotterdam
Suite Hotel Pincoffs Rotterdam
Suite Pincoffs Rotterdam
Suite Pincoffs Rotterdam
Suite Hotel Pincoffs Rotterdam Hotel
Suite Hotel Pincoffs Rotterdam Rotterdam
Suite Hotel Pincoffs Rotterdam Hotel Rotterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Suite Hotel Pincoffs Rotterdam
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Frans
Viatge en parella
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frans
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en parella
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
Maurizio
Viatge en família
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maurizio
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nancy
Viatge en parella
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nancy
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Steven
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice boutique hotel




Steven
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jenny
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jenny
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jane
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jane
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Roberto
2 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Roberto
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lone
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lækkert hotel
Lone
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Welcoming and friendly staff
Andrew
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Markku
Viatge de negocis
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markku
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
Viatge en parella
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Angie
Viatge en parella
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ed
Viatge en parella
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ed
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Uen Ting
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Uen Ting
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
11 d’abr. de 2025
Robert
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Willem
Viatge en parella
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Willem
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stefanie
Viatge en grup
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefanie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Simon
Viatge en parella
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cecilie B
Viatge de negocis
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cecilie B
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Danny
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Danny
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sander
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sander
Estada d’1 nit (nov. 2024)













