CityHub Rotterdam
Hotel amb un bar i a prop de l'atractiu següent: Pont Erasmus
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament CityHub Rotterdam





Serveis populars
El preu actual és de 52 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni, bany compartit

Habitació doble, 1 llit de matrimoni, bany compartit
8,6 sobre 10
Excel·lent
(24 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Armari rober o de rebost
També et pot agradar

Mainport Hotel Rotterdam, a Hilton Affiliate Hotel
Centre
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.005 opinions
Preu actual: 116 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Witte de Withstraat 87, Rotterdam, 3012BN
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Usual Rotterdam
The Usual Rotterdam
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
9.0 de 10, Fantàstic, 200 opinions
Preu actual: 57 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 6.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar per emportar: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 25 EUR per dia (a 61 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 6 anys
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
CityHub Rotterdam Hotel
CityHub Hotel
CityHub Rotterdam Hotel
CityHub Rotterdam Rotterdam
CityHub Rotterdam Hotel Rotterdam
Preguntes freqüents
Opinions: CityHub Rotterdam
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Harrison
Viatge de negocis
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harrison
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Louis
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Louis
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Felix
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Felix
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada de 12 nits (maig 2025)
8/10, Bo
FELIPE
1 de juny de 2025
FELIPE
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Giovanny
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giovanny
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Robert
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Robert
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sabrina
Viatge en parella
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions



Sabrina
Estada de 4 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Gerald
Viatge en parella, Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Gerald
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Rostand
16 de maig de 2025
Rostand
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Rostand
Viatge de negocis
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rostand
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tessa
Viatge en família
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tessa
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
SoonBeom
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SoonBeom
Estada de 10 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuf, MUHARRAQ
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuf
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Muhammed Muaz
27 d’abr. de 2025
Muhammed Muaz
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lorena
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lorena
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adam
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Maria
20 d’abr. de 2025
Maria
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Yusuke
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuke
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Priya
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Priya
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Louise
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Louise
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anit
12 d’abr. de 2025
Anit
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dominic
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dominic
Estada de 11 nits (març 2025)