CityHub Rotterdam
Hotel a Rotterdam amb servei de recepció les 24 hores i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament CityHub Rotterdam





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 53 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni, bany compartit

Habitació doble, 1 llit de matrimoni, bany compartit
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Barnussos
Un assecador de cabells
Armari rober o de rebost
També et pot agradar

ibis Rotterdam Vlaardingen
Vlaardingen
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.0 de 10, Molt bé, 313 opinions
Preu actual: 99 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Witte de Withstraat 87, Rotterdam, 3012BN
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Usual Rotterdam
The Usual Rotterdam
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
8.8 de 10, Excel·lent, 170 opinions
Preu actual: 64 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 6.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar per emportar: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 25 EUR per dia (a 61 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 6 anys
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
CityHub Rotterdam Hotel
CityHub Hotel
CityHub Rotterdam Hotel
CityHub Rotterdam Rotterdam
CityHub Rotterdam Hotel Rotterdam
Preguntes freqüents
Opinions: CityHub Rotterdam
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 12 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Giovanny
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Giovanny
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sabrina
Viatge en parella
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions



Sabrina
Estada de 4 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Gerald
Viatge en parella, Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Gerald
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Rostand
16 de maig de 2025
Rostand
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Rostand
Viatge de negocis
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rostand
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tessa
Viatge en família
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tessa
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
SoonBeom
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SoonBeom
Estada de 10 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuf, MUHARRAQ
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuf
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Maria
20 d’abr. de 2025
Maria
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Yusuke
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuke
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Priya
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Priya
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anit
12 d’abr. de 2025
Anit
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dominic
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dominic
Estada de 11 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hannah
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hannah
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela
Viatge en grup
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniela
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nele
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nele
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jordan
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jordan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Torodd
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Torodd
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Loved my stay at Cityhub
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrea
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Nuradin
31 de des. de 2024
Nuradin
Estada de 2 nits (des. 2024)