Mir Hotel In Rovno
Hotel a Rivne amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mir Hotel In Rovno





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 26 €
taxes i impostos inclosos
4 de set. - 5 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Planxa i post de planxar
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (Single Use)

Suite júnior (Single Use)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

32 Mitskevycha Street, Rivne, 33028
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Full House Capsule Hostel
Full House Capsule Hostel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.0 de 10, Fantàstic, 4 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Mir Hotel In Rovno
Mir Hotel In Rovno Rivne
Mir In Rovno
Mir In Rovno Rivne
Mir Hotel Rovno Rivne
Mir Hotel Rovno
Mir Rovno Rivne
Mir Rovno
Mir Hotel In Rovno Hotel
Mir Hotel In Rovno Rivne
Mir Hotel In Rovno Hotel Rivne
Preguntes freqüents
Opinions: Mir Hotel In Rovno
Opinions
7,8
Bo
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Galina
12 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Galina
Estada de 2 nits (abr. 2019)
4/10, Deficient
John, Poznan
12 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
John
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
david
21 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adequate
david
Estada de 8 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Courtney, Edmonton AB
6 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Inexpensive but clean and comfy!
Courtney
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OK
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great quality hotel
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Liubov
9 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liubov
Estada de 3 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
take, 山梨
24 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適
take
Estada d’1 nit (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
PfLA, LA, CA
17 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PfLA
Estada de 2 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Stephen, Vernon Hills ,ILLinois
14 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Hotel Centralized
Stephen
Estada de 4 nits (oct. 2017)
2/10, Horrible
Kalyna
29 de jul. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
No air, pretty awful 2 u even if u speak Ukie!
Kalyna
Estada d’1 nit (jul. 2017)
8/10, Bo
Amanda
3 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly reception staff and great location
Amanda
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
Jukka
17 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jukka
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Laila
25 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laila
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
コストパフォーマンス最高
Viatger verificat
4/10, Deficient
Lars Bo, Zofingen
11 de set. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Røg lugt
Lars Bo
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel close to city center
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Manny, New york
7 d’oct. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Decent hotel
Manny
8/10, Bo
どん, クロアチア
23 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
コストパフォーマンスがよいです
どん
6/10, Acceptable
Greg, Minnesota USA
5 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Clean but warm
Greg
10/10, Excel·lent
Rolf Marti, Lyss (Schweiz)
24 de nov. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació