Stadshotel Rijssen
Hotel a Rijssen amb una terrassa superior i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Stadshotel Rijssen





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 112 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Cafetera/tetera
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Cafetera/tetera
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Cafetera/tetera
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Schild, 4, Rijssen, 7461DD
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel het Wapen van Delden
Hotel het Wapen van Delden
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 100 opinions
Preu actual: 97 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.95 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 14.5 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Stadshotel Rijssen Hotel
Stadshotel Rijssen Hotel
Stadshotel Rijssen Rijssen
Stadshotel Rijssen Hotel Rijssen
Preguntes freqüents
Opinions: Stadshotel Rijssen
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Kevin
Viatge en grup
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Jan
Viatge de negocis
9 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leuk hotel in centrum Rijssen
Jan
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Mary
Viatge en parella
31 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Johan, Den Haag
Viatge en grup
9 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johan
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge en parella, Viatge en família
7 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Tjerk
Viatge en grup
12 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tjerk
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Homme
Viatge en parella
1 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Homme
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Erland
7 de des. de 2022
Erland
Estada d’1 nit (des. 2022)
2/10, Horrible
gwenaelle
20 de nov. de 2022
gwenaelle
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heerlijk geslapen
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Hans Thomas
16 d’ag. de 2022
Hans Thomas
Estada de 4 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Hans Thomas
Viatge de negocis
9 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great service
Hans Thomas
Estada de 4 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Mark
Viatge de negocis
11 de juny de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Prima hotel
Mark
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Ciska
11 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ciska
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Jessica
17 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 3 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Victor
Viatge de negocis
9 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Recommended
Victor
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de gen. de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
M.
5 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
M.
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
18 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Karel, Hoofddorp
Viatge en parella
28 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karel
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Heidi
27 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zeer tevreden
Heidi
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
René, Bollenstreek
26 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
René
Estada de 2 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)