Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Adelphi Boutique Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació (Superior Suite)

Habitació (Superior Suite)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Banyera profunda
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe (Deluxe Suite)

Habitació doble Deluxe (Deluxe Suite)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Triq ir-Repubblika, Rabat
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Howard Hotel
The Howard Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Bar
8.8 de 10, Excel·lent, 42 opinions
Preu actual: 107 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.50 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Malta. La d'aquest allotjament és la següent: 2 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Adelphi Boutique Hotel Hotel
Adelphi Boutique Hotel Rabat
Adelphi Boutique Hotel Hotel Rabat
Preguntes freqüents
Opinions: Adelphi Boutique Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Julie Louise
Viatge en parella
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julie Louise
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
steven
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly and intimate hotel in historic precinct
steven
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Charis
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charis
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Neil
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicw
Neil
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Diane
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diane
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Fabrice Daniel
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabrice Daniel
Estada de 6 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Torbjörn
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfekt situated
Torbjörn
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Heather
5 de des. de 2023
Heather
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Jane
8 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jane
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Stéphanie
Viatge en parella
30 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stéphanie
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Jacqueline
16 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Walking distance to Mdina gates.
Jacqueline
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Aleksandar
Viatge en parella
30 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aleksandar
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Paul
11 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un formidable hôtel de charme
Paul
Estada de 3 nits (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Gesine
7 de març de 2023
Gesine
Estada d’1 nit (març 2023)
6/10, Acceptable
Gesine
Viatge en parella
5 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gesine
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Lee
Viatge en parella
20 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lee
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Shawn
20 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shawn
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Christopher, Washington
6 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
10/10, Excel·lent
Brett, Montreal
4 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brett
10/10, Excel·lent
Karl
Viatge en parella
25 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karl
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Karine Cristina
15 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Altes Kino von Rabat-Mdina
Karine Cristina
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Naoko
31 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naoko
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Nicholas
23 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Masaki
25 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Masaki
Estada d’1 nit (nov. 2021)