Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Plymouth





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 68 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble

Habitació, 1 llit doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(13 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Longbridge Road, Marsh Mills, Plymouth, England, PL6 8LR
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Future Inn Plymouth
Future Inn Plymouth
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 11.50 GBP per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 GBP per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 40 GBP.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
ibis Hotel Plymouth
ibis Plymouth
Plymouth ibis
Ibis Plymouth Hotel Plymouth
ibis Plymouth Hotel
ibis Plymouth Hotel
ibis Plymouth Plymouth
ibis Plymouth Hotel Plymouth
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Plymouth
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Simon
Viatge en grup
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en grup
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stuart
Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stuart
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Kieran
21 de maig de 2025
Kieran
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Maurice
Viatge de negocis
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maurice
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mary
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Natalie
Viatge de negocis, Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Susan
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Andrew
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
David
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
8 d’abr. de 2025
Kevin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Sergio, Romford
Viatge amb animals de companyia, Viatge de negocis, Viatge en família
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Sergio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alistair
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alistair
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
STACY
Viatge en parella
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
STACY
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lloyd
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lloyd
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Venus
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Venus
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryan Simba
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan Simba
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Ashley
10 de febr. de 2025
Ashley
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Stephen
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephen
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
David
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Anne
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
LINDSAY
28 de des. de 2024
LINDSAY
Estada de 3 nits (des. 2024)