Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament West Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe

Habitació de luxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior, sauna

Habitació júnior, sauna
El més destacat
Amb aïllament acústic
Sauna
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Plescheevskaya Ultisa 1A, Pereslavl-Zalesskiy, Yaroslavl, 152020
Sobre aquest allotjament
West Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 150 RUB per adult i 150 RUB per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 250 RUB per animal de companyia per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Ciutadans russos: els clients majors de 14 anys han de presentar un passaport nacional vàlid durant el registre d'entrada (no s'accepta el passaport internacional rus ni el permís de conduir). Si a la reserva consten menors de 14 anys de nacionalitat russa, cal presentar el certificat de naixement corresponent. Si un tutor legal o un familiar (és a dir, una persona que no és cap dels progenitors) de nacionalitat russa viatja a Rússia amb un menor de 14 anys, també cal que presenti documentació que certifiqui que té l'autorització corresponent per viatjar amb el menor durant el registre d'entrada. Ciutadans estrangers: els adults i menors han de presentar un passaport vàlid, el visat i la targeta migratòria durant el registre d'entrada.
L’allotjament també es coneix com a
West Hotel Pereslavl-Zalesskiy
West Pereslavl-Zalesskiy
West Hotel Hotel
West Hotel Pereslavl-Zalesskiy
West Hotel Hotel Pereslavl-Zalesskiy
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: West Hotel
9,4
Magnífic
9,6
Neteja
9,6
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
23 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Aleksandr
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aleksandr
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
ELENA
22 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ELENA
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Sergey
21 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Отличный выбор
Sergey
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Natalia
21 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Тихий семейный комфорт.
Natalia
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
IRINA
8 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IRINA
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
marina
17 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marina
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Vladimir
29 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Отчёт о гостинице
Vladimir
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Victor
4 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Victor
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Natalia
10 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Настоящий отдых.




Natalia
10/10, Excel·lent
Nina
17 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nina
Estada de 2 nits (març 2018)
8/10, Bo
Ivan
18 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ivan
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Liudmila
22 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liudmila
Estada de 2 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Marina
27 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marina
Estada de 2 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Sergey
18 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació