Hotel Al Cason
Hotel a Pàdua amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Al Cason





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,4 sobre 10
Molt bo
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Fra Paolo Sarpi 40, Padova, PD, 35138
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Casa del Pellegrino
Hotel Casa del Pellegrino
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 1.002 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit, fins a 5 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 5.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 EUR per nit.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 5 EUR per nit.
- Dipòsit pels animals de companyia: 20 EUR per estada.
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 25 EUR.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant les dates següents: 15/octubre - 15/abril
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Al Cason Padova
Hotel Al Cason
Hotel Al Cason Padova
Al Cason
Hotel Al Cason Hotel
Hotel Al Cason Padova
Hotel Al Cason Hotel Padova
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Al Cason
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Clemens
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clemens
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Shelley
5 de juny de 2025
Shelley
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Renzo
Viatge en grup
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei
Renzo
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Johanna Catharina
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Johanna Catharina
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
yojiro
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
駅から近く清潔で静か。ホテルの人も親切。
yojiro
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Prasanna
25 d’abr. de 2025
Prasanna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Christoph
Viatge en parella
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christoph
Estada de 4 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Laurick
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurick
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Osariemen
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Osariemen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Macarena
Viatge en família
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Todo excelente
Macarena
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Javier
23 de febr. de 2025
Javier
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eugenio
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eugenio
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Vincenzo
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Vincenzo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maryam
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maryam
Estada de 7 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Staff attento
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
MICHELE
28 de gen. de 2025
MICHELE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Varsgen
22 de gen. de 2025
Varsgen
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
ali
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ali
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Danilo
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Danilo
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Rachida
Viatge en família
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachida
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Cesare
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cesare
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
V
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
V
Estada d’1 nit (des. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
- Hotels a Londres
- Hotels a Sarral
- Hotels propers a Aeroport Internacional de Josep Tarradellas Barcelona-El Prat
- Hotels a Oberrad
- Hotels a Vilassar de Mar
- Hotels a Mâcon
- Camping 3 Estrellas
- Hotels a Catalunya Central
- Hotels propers a Cap de Creus
- Hotels a Berga
- Olivi1948 - Boutique Guesthouse
- Hotels a Camprodon
- Hotels a Madrid
- Grupotel Parc Natural & Spa