A-Hotel Oosterhout
Hotel que admet animals de companyia a Oosterhout amb una sauna i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament A-Hotel Oosterhout





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(14 opinions)
El més destacat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Llits addiconals
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Waterlooplein 50, Oosterhout, 4901 EN
Sobre aquest allotjament
A-Hotel Oosterhout
Allotjaments similars

Gr8 Hotel Oosterhout
Gr8 Hotel Oosterhout
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 244 opinions
Preu actual: 108 €
taxes i impostos inclosos
12 de nov. - 13 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13 EUR per adult i 6.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 6 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Charme Hotel Oosterhout
Charme Oosterhout
Hotel Charme Oosterhout
Hotel Oosterhout
Oosterhout Charme Hotel
Oosterhout Hotel
A-Hotel Oosterhout Hotel
A-Hotel Oosterhout Oosterhout
A-Hotel Oosterhout Hotel Oosterhout
Preguntes freqüents
Opinions: A-Hotel Oosterhout
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Mari
Viatge en parella
22 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mari
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Daniel
Viatge en grup
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Daniel
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Casper
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Casper
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Fraidoon
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fraidoon
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Hans_olof
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hans_olof
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Joe
4 de juny de 2025
Joe
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Henry
Viatge de negocis
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henry
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Nick
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nick
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Wilfried
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilfried
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Angel
27 de febr. de 2025
Angel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Anton
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Anton
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Caroline
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caroline
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicolas
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Personnel très gentil, hotel calme
Nicolas
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Craig
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Craig
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Willem
Viatge en parella
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Willem
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Ed
Viatge en parella
11 de gen. de 2025
Ed
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Ralf
Viatge en família amb nens petits
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ralf
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Hans
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hans
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
sonja
Viatge en parella
1 de des. de 2024
sonja
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Bareld
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Voor herhaling vatbaar.
Bareld
Estada de 5 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)








