Hotel Restaurant De Eenhoorn
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja de Nieuwvliet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Restaurant De Eenhoorn





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 151 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador portàtil
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador portàtil
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Comfort, cantonada

Habitació quàdruple Comfort, cantonada
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador portàtil
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni gran, banyera

Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni gran, banyera
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador portàtil
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Markt 1, Oostburg, 4501CJ
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fletcher Hotel Nieuwvliet Bad
Fletcher Hotel Nieuwvliet Bad
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.0 de 10, Bé, 224 opinions
Preu actual: 141 €
taxes i impostos inclosos
11 de set. - 12 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.80 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 19.50 EUR per adult i 10.00 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Restaurant Eenhoorn Oostburg
Hotel Restaurant Eenhoorn
Restaurant Eenhoorn Oostburg
Restaurant Eenhoorn Oostburg
Hotel Restaurant De Eenhoorn Hotel
Hotel Restaurant De Eenhoorn Oostburg
Hotel Restaurant De Eenhoorn Hotel Oostburg
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Restaurant De Eenhoorn
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
10/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ivanilde
Viatge en família
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ivanilde
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
R
14 de març de 2024
R
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Antoon
10 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top! Fantastische service.
Antoon
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Frans
26 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
Frans
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Wendy
5 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wendy
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Ellen
26 de maig de 2023
Ellen
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Verena
Viatge en família
13 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Verena
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Codruta
Viatge en parella
3 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Codruta
8/10, Bo
Andreia f o
4 de des. de 2022
Andreia f o
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Karin
13 d’ag. de 2022
Karin
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Joanne
Viatge en família
3 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joanne
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Ria
Viatge en grup
13 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top!! Geweldig!!
Ria
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Ineke
Viatge en parella
30 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ineke
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Simone
Viatge de negocis
27 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simone
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Oliver, Dortmund
Viatge en parella
8 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oliver
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Kurt
31 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Uitstekend gezellig en verzorgd verblijf
Kurt
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Vertongen
18 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vertongen
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Patrick, Londerzeel
Viatge en parella
27 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada de 3 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Annouk
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annouk
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Lode
1 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lode
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)