Lunia
Hotel a Oldeberkoop amb sauna i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Lunia





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 74 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Molenhoek 2, Oldeberkoop, 8421
Sobre aquest allotjament
Lunia
Allotjaments similars

Van der Valk Hotel Drachten
Van der Valk Hotel Drachten
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 266 opinions
Preu actual: 77 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 15.00 EUR per adult i 7.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Dipòsit pels animals de companyia: 15.00 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 15.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Lunia Hotel
Lunia Hotel Oldeberkoop
Lunia Oldeberkoop
Lunia Hotel
Lunia Oldeberkoop
Lunia Hotel Oldeberkoop
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Lunia
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
8,4
Ubicació
8,8
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
annelies
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
annelies
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Happy customer
Michael
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Pia
5 de jul. de 2025
Pia
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Petrus Johannes, Lochem
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Petrus Johannes
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
johann
Viatge de negocis
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
johann
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ida
16 de maig de 2025
Ida
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Theo
28 d’oct. de 2024
Theo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Marc
Viatge en parella
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Fokke Pieter
Viatge en parella
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fokke Pieter
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Meindert
Viatge en parella
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Meindert
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Poul
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyggeligt overnatning
Poul
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Ulla
27 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulla
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
11 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Regina
Viatge en parella
6 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Regina
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mooi hotel
John
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Karim
2 d’oct. de 2023
Karim
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
R.E.A.
Viatge de negocis
3 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
R.E.A.
Estada d ’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Anke
19 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anke
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Gaby
22 de maig de 2023
Gaby
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
5 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super mooi en gezellig hotel
John
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Ellis
6 d’abr. de 2023
Ellis
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Megan
Viatge de negocis
20 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Megan
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Magda
21 de nov. de 2022
Magda
Estada d’1 nit (nov. 2022)








