Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Puente de La Toja





Serveis populars
El preu actual és de 89 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable o per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable o per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable o per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Castelao, 206, O Grove, Pontevedra, 36980
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Montemar
Hotel Montemar
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 60 opinions
Preu actual: 78 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 7 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 35 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Puente Toja
Puente Toja Hotel
Puente Toja Hotel O Grove
Puente Toja O Grove
Hotel Puente De La Toja O Grove, Spain - Pontevedra Province
Hotel Puente De La Toja O Grove
Puente de La Toja Hotel
Puente de La Toja O Grove
Puente de La Toja Hotel O Grove
Preguntes freqüents
Opinions: Puente de La Toja
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 d’oct. de 2024
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Alfredo
24 de set. de 2024
Alfredo
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Alfredo
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfredo
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
José Luis
Viatge en grup
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
José Luis
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Aitor
Viatge en família
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aitor
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Vicente Cuesta
Viatge en família
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vicente Cuesta
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jorge
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Juan
Viatge en família
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Nieves
Viatge en parella
21 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nieves
Estada de 3 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Sergio
Viatge en parella
20 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio
Estada de 4 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Maryline
Viatge en família
14 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bel hotel bien situé
Maryline
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Emilio
Viatge en família
1 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy buena experiencia
Emilio
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Esther
5 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Esther
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Christopher, Missoula
Viatge en família
14 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
jorge
Viatge en grup
16 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jorge
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Ricardo
11 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ricardo
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Monica
14 de set. de 2022
Monica
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Aránzazu
18 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aránzazu
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Serafín
Viatge de negocis
10 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Serafín
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Nuno
Viatge de negocis
9 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nuno
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Carlos
25 d’abr. de 2022
Carlos
Estada de 3 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Andreia
8 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreia
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Carlos M.
31 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena situación del hotel
Carlos M.
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Sebastian
15 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen lugar para explorar las Rías Baixas
Sebastian
Estada de 3 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Carlos, Madrid
Viatge en parella
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 4 nits (oct. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets