La Noyesa
Hotel a O Grove amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament La Noyesa





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Matalàs amb encoixinament addicional
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Control de la temperatura
Matalàs amb encoixinament addicional
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Matalàs amb encoixinament addicional
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Control de la temperatura
Matalàs amb encoixinament addicional
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Plaza De Arriba, 5, O Grove, Pontevedra, 36980
Sobre aquest allotjament
La Noyesa
Allotjaments similars

Hotel O Lagar
Hotel O Lagar
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
- Llits/bressols addicionals
9.2 de 10, Fantàstic, 35 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: 5 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 8.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Noyesa
Noyesa Hotel
Noyesa Hotel O Grove
Noyesa O Grove
La Noyesa Hotel
La Noyesa O Grove
La Noyesa Hotel O Grove
Preguntes freqüents
Opinions: La Noyesa
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de nov. de 2023
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Naiara
Viatge en parella
14 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naiara
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Julio
20 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julio
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Julio
13 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julio
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Manuel
Viatge en família
25 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien !
Manuel
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
fabienne
Viatge en família
23 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
fabienne
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Claus
13 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claus
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Maria jose
30 d’abr. de 2022
Maria jose
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Francisco
8 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francisco
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
16 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Carlos
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada d’1 nit (jul. 2019)
2/10, Horrible
Salvador
18 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Esto pasa por contratar con intermediarios
Salvador
Estada de 3 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Renzo Roberto
18 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Renzo Roberto
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Tara
26 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super 4* Hotel
Tara
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
David
22 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good central hotel.
David
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (ag. 2017)
4/10, Deficient
Manuel
30 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
HOTEL MUY RUIDOSO
Manuel
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació