Van Der Valk Hotel Cuijk - Nijmegen
Hotel de luxe amb bars i un gimnàs
Galeria de fotos de l’allotjament Van Der Valk Hotel Cuijk - Nijmegen





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 95 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (Classic)

Suite júnior (Classic)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Banyera profunda
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Raamweg 10, Cuijk, North Brabant, 5431 NH
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Boutique Hotel de Bungelaer
Boutique Hotel de Bungelaer
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 38 opinions
Preu actual: 103 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 4.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 19.50 EUR per adult i 12.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 15 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 25 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5.
L’allotjament també es coneix com a
Van Der Valk Cuijk Nijmegen
Van Der Valk Hotel Cuijk Nijmegen
Van Der Valk Hotel Nijmegen
Van Der Valk Cuijk Nijmegen
Van Der Valk Hotel Cuijk - Nijmegen Hotel
Van Der Valk Hotel Cuijk - Nijmegen Cuijk
Van Der Valk Hotel Cuijk - Nijmegen Hotel Cuijk
Preguntes freqüents
Opinions: Van Der Valk Hotel Cuijk - Nijmegen
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Michael
Viatge en família
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en família
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Hans Thomas
Viatge de negocis
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cosy
Hans Thomas
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Helene
27 de juny de 2025
Helene
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Helene
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helene
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Hans Thomas
Viatge de negocis
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal ·lacions
Hans Thomas
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bjørn
Viatge de negocis
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bjørn
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Firat
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Firat
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Corinne
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Corinne
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jörg
Viatge de negocis
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jörg
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas
1 de maig de 2025
Andreas
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Reginaldo Aparecido
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reginaldo Aparecido
Estada de 5 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Jim
23 d’abr. de 2025
Jim
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jakob
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jakob
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Esther
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Esther
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
16 d’abr. de 2025
Marcelo
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Bjørn Fyhring
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good breakfast
Bjørn Fyhring
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Joachim
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joachim
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Raymond
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Raymond
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Darran
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Darran
Estada d’1 nit (febr. 2025)








