Bastion Hotel Nijmegen
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Doornroosje
Galeria de fotos de l’allotjament Bastion Hotel Nijmegen





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 81 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
8,6 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Neerbosscheweg 614, Nijmegen, 6544 LL
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Pauw
Hotel Pauw
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
- Bar
8.2 de 10, Molt bé, 129 opinions
Preu actual: 116 €
taxes i impostos inclosos
12 de nov. - 13 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.58 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.25 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Bastion Hotel Nijmegen
Bastion Nijmegen
Bastion Nijmegen Hotel
Hotel Bastion Nijmegen
Hotel Nijmegen
Nijmegen Bastion Hotel
Bastion Hotel Nijmegen Hotel
Bastion Hotel Nijmegen Nijmegen
Bastion Hotel Nijmegen Hotel Nijmegen
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Bastion Hotel Nijmegen
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
8,0
Comoditats
8,8
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Shabbir
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Shabbir
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Svetlana
19 d’oct. de 2025
Svetlana
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Georg Kurt
13 d’oct. de 2025
Georg Kurt
Estada de 5 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Manuelle
2 d’oct. de 2025
Manuelle
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
jeff
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jeff
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Angelina Da Costa
Viatge en parella, Viatge de negocis
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Angelina Da Costa
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Sabrina
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Sabrina
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Cor
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cor
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tetyana
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Tetyana
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Jürgen
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jürgen
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Barbara
14 de juny de 2025
Barbara
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge en grup
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Markus
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Josiane
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Décevant
Josiane
Estada de 4 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Jennifer
27 de maig de 2025
Jennifer
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Simon
Viatge en grup
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Martin Macedonio
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin Macedonio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Iwan, Haarlem
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Iwan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maciej
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maciej
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Liselotte
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liselotte
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Marc
21 de març de 2025
Marc
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Marcel, Weert
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hilde De
Viatge en parella
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Hilde De
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
neeltje
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mooi hotel
neeltje
Estada de 2 nits (febr. 2025)








