Disponible a totes les habitacions: accés a Internet
Per a famílies
Frigorífic a l'habitació
Microones a l'habitació
Comoditats
Magatzem d'equipatge
Serveis per als clients
Atenció multilingüe
Serveis de l’habitació
Bany
Articles de tocador gratuïts
Entreteniment
Televisor amb canals per cable
Menjar i beguda
Frigorífic
Microones
Altres
Aire condicionat (control de la temperatura)
Polítiques
Animals de companyia
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Super 8 by Wyndham Niagara Falls ON Hotel
Super 8 by Wyndham Niagara Falls ON Niagara Falls
Super 8 by Wyndham Niagara Falls ON Hotel Niagara Falls
Preguntes freqüents
On es troba Super 8 By Wyndham Niagara Falls On?
Aquest hotel es troba a Lundy's Lane i a menys de 5 km de les atraccions següents: Casino Fallsview i Clifton Hill. A més, tindràs Canada One Factory Outlets a 0,8 km. Parc Aquàtic Cobert Waves i Desfiladero del riu Niàgara també són a menys de 5 km.
Opinions: Super 8 By Wyndham Niagara Falls On
Opinions
4,4
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 10 opinions
10-Excel·lent
1
Puntuació 8: Bo. 1 de 10 opinions
8-Bo
1
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 10 opinions
6-Acceptable
1
Puntuació 4: Deficient. 3 de 10 opinions
4-Deficient
3
Puntuació 2: Horrible. 4 de 10 opinions
2-Horrible
4
5,0/10
Neteja
5,4/10
Personal i servei
3,0/10
Comoditats
4,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2/10, Horrible
Sarah
25 de maig de 2025
Sarah
Estada de 3 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
NANCY
Viatge de negocis, Viatge en família
24 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I travel a fair bit and am not usually that picky, but this was by far the worst stay I've had. EVER.
First, their system was down so they refused to check me in unless I paid cash, even though I'd already prepaid through Expedia and showed them my receipt and confirmation. They told me to cancel the reservation (which I had to contact Expedia support to do since it was past the cancellation period - and put in the request - which I did and was advised it would take up to 72 hours to process the cancellation) so I paid cash again assuming I would be reimbursed once the hotel would get access to the system again.
We got to our room and the floors were dirty. The bathroom door did not have a latch nor would it close. The walls were unfinished and the baseboards were disgusting in the washroom. We also did not have any towels, face clothes, soap or anything. The office had closed by the time we'd checked in and noticed these things so there was nothing we could do until the next day. I went into the office to request towels and they gave me 2 little hand towels to use as bath towels and told me that larger towels would not be available until the next day (after I would have checked out).
Once I left I received confirmation that the request to refund the money via Expedia had been denied by the hotel. I called 5-6 times requesting a refund and to speak to the manager but was never given a call back or received my refund. I paid double for the worst stay I've ever experienced.
NANCY
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Veneisha
Viatge en grup
30 d’oct. de 2024
Veneisha
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Alain
Viatge en parella
5 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
L’hôtel est en processus de rénovation, mais celles-ci sont defficientes et non-complètes. Le service de nettoyage des chambres est minimal et il faut réellement insister pour faire changer les draps et serviettes. Le déjeuner est très répétitif et peu garni. Notre chambre comportait un matelas fini sur un des deux lits.
Alain
Estada de 4 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Omobola
Viatge en família
22 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Omobola
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
Berthe
14 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Breakfeast 0/10
Customer service 0/10
Bed broke 2 times
Berthe
Estada de 4 nits (jul. 2024)
4/10, Deficient
Fernanda
21 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Expensive for what it is offered.
Fernanda
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
Jhana
Viatge en família amb nens petits
3 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
The window did not close. There was no lock on the inside of the door.
The first room we were assigned was not cleaned (coffee cups, unmade bed). The second room was also dirty but “reset”. No cold water. Sticky end tables. All in all it felt very dirty and unsafe.