Fletcher Hotel-Restaurant Noordsee-Ameland
Hotel de luxe amb sauna i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fletcher Hotel-Restaurant Noordsee-Ameland





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 105 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament

Apartament
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Apartament familiar

Apartament familiar
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 2 llits individuals, balcó

Habitació Comfort, 2 llits individuals, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Strandweg 42, Nes, 9163 GN
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Van Heeckeren Hotel
Van Heeckeren Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 79 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.04 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 4 anys.
- Taxa de servei: 0.96 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19.50 EUR per adult i 9.75 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 36.5 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir Apple Pay.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
WestCord Hotel Noordsee
WestCord Hotel Noordsee Nes
WestCord Noordsee
WestCord Noordsee Nes
WestCord Hotel Noordsee
Fletcher Hotel Restaurant Noordsee Ameland
Fletcher Hotel-Restaurant Noordsee-Ameland Nes
Fletcher Hotel-Restaurant Noordsee-Ameland Hotel
Fletcher Hotel-Restaurant Noordsee-Ameland Hotel Nes
Preguntes freqüents
Opinions: Fletcher Hotel-Restaurant Noordsee-Ameland
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
13 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Conny
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Conny
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Luitzen
Viatge en parella
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Luitzen
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Alfred
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfred
Estada de 7 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Marcel
Viatge en parella
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Peter
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Peter
Estada de 4 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Franziska
4 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Franziska
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Janet
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Janet
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Diego
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diego
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martijn
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martijn
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Lin
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lin
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Tanja
Viatge en parella
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tanja
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Janet
Viatge en família
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janet
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Anneke van
Viatge en parella
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anneke van
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Sanne
Viatge en família
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sanne
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandra Anna
Viatge en parella
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandra Anna
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
dietske
Viatge en parella
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
dietske
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Ariska
Viatge en parella
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ariska
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Erwin
23 de des. de 2024
Erwin
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
GJ
Viatge en família
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GJ
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
30 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tom
Viatge en família amb nens petits
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tom
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Peter
Viatge en parella
9 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Froukje
23 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Froukje
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Martin
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Martin
Estada de 2 nits (set. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols
Paquets