Hotel Bajamar
Hotel amb una piscina a l'aire lliure i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Mirador Balcón de Europa
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bajamar





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(21 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Castilla Perez, 4, Nerja, Malaga, 29780
Sobre aquest allotjament
Hotel Bajamar
Allotjaments similars

Hotel Toboso Chaparil
Hotel Toboso Chaparil
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 363 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Bajamar Nerja
Hotel Bajamar
Hotel Bajamar Nerja
Hotel Bajamar Hotel
Hotel Bajamar Nerja
Hotel Bajamar Hotel Nerja
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Bajamar
8,8
Excel·lent
9,4
Neteja
8,6
Ubicació
9,2
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Gary
Viatge en família
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Gary
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaime
Viatge en família
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaime
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerard
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerard
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patricia
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Bernardina
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernardina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value hotel
Laurent
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Karen
Viatge en parella
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mekdes
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mekdes
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
soyoung
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
soyoung
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
colin
6 de jul. de 2025
colin
Estada de 14 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Karen
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
First visit to Nerja
Karen
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco Javier
Viatge en parella
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco Javier
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
My
Viatge en família
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
My
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jose Luis
16 de juny de 2025
Jose Luis
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 4 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Julie
8 de juny de 2025
Julie
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Farah
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Farah
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
David, Oyster Bay
Viatge en parella
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patricia
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Adrian
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Would stay again.
Adrian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yvan, Saint gabriel de VALCARTI
Viatge en parella
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yvan
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Stephen
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Will stay again
Stephen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mary
Viatge en parella
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Mary
Estada de 4 nits (març 2025)








