Hotel De Molenhoek - Nijmegen
Hotel a Molenhoek amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel De Molenhoek - Nijmegen





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 73 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, vistes al jardí

Habitació doble estàndard, vistes al jardí
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rijksweg 1, Molenhoek, 6584AA
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Van Der Valk Hotel Cuijk - Nijmegen
Van Der Valk Hotel Cuijk - Nijmegen
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 334 opinions
Preu actual: 100 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16.50 EUR per adult i 8.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Van der Valk Hotel Molenhoek-Nijmegen
Van der Valk Molenhoek-Nijmegen
Van r Valk MolenhoekNijmegen
Hotel De Molenhoek Nijmegen
Molenhoek Nijmegen Molenhoek
Hotel De Molenhoek - Nijmegen Hotel
Hotel De Molenhoek - Nijmegen Molenhoek
Van der Valk Hotel De Molenhoek Nijmegen
Hotel De Molenhoek - Nijmegen Hotel Molenhoek
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel De Molenhoek - Nijmegen
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Gorrit
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gorrit
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jörg
Viatge en família
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Jörg
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
HW
Viatge en parella, Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
HW
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
M
8 d’abr. de 2025
M
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Peter
Viatge en parella
4 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
priscila
Viatge en parella
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
priscila
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Reinhard
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reinhard
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Arianne
Viatge en parella
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arianne
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Kirstin
Viatge en família
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kirstin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Muriel
Viatge en família
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Muriel
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Ad, Zandvoort
Viatge en parella, Viatge de negocis
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ad
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
gerie
Viatge en grup
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gerie
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Dennis
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dennis
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Lambertus
Viatge en família
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Lambertus
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Jonas
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Roland
22 d’oct. de 2024
Roland
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Judith
15 d’oct. de 2024
Judith
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Gert
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Gert
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Inge
Viatge en parella
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Inge
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Elke
22 de set. de 2024
Elke
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Lawrence
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Lawrence
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Serhii
5 de set. de 2024
Serhii
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Francisca
Viatge en parella
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisca
Estada de 2 nits (jul. 2024)