Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Enterprise Hotel





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 136 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite clàssica

Suite clàssica
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Suite romàntica

Suite romàntica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, bany privat, torre

Suite júnior, bany privat, torre
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals executiva

Habitació doble o amb dos llits individuals executiva
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un bidet
També et pot agradar

Crowne Plaza Malpensa Airport by IHG
Case Nuove
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 1.003 opinions
Preu actual: 103 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Corso Sempione 91, Milan, MI, 20149
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Milan Suite Hotel
Milan Suite Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 215 €
taxes i impostos inclosos
5 de jul. - 6 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 7.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19 EUR per adult i 19 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 23 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 30 EUR per allotjament, per estada més un càrrec únic de 30 EUR per la neteja al final de l'estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per accedir a l'spa: 20 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT015146A1O63U8KVI, 015146-ALB-00369
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Enterprise Hotel
Enterprise Hotel Milan
Enterprise Milan
Hotel Enterprise
Enterprise Hotel Hotel
Enterprise Hotel Milan
Enterprise Hotel Hotel Milan
Preguntes freqüents
Opinions: Enterprise Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Heng
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heng
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Vily
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vily
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Olivia
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Olivia
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sam
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sam
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Vi-Khanh
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vi-Khanh
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mae
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient + Friendly staff
Mae
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
CHEN-EN
23 de març de 2025
CHEN-EN
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Fabian
Viatge en parella
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabian
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Colleen
Viatge en família
21 de març de 2025
Wonderful stay
Colleen
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Caroline
Viatge en parella
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caroline
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jan, Magdeburg
Viatge en parella
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Micaal
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Micaal
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alessandro
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alessandro
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rainer
24 de febr. de 2025
Rainer
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Adil
Viatge en grup
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay - would come back!
Adil
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Jonas
31 de gen. de 2025
Jonas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Lorenzo
Viatge de negocis
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lorenzo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Teodoro
Viatge de negocis
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo
Teodoro
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Logan Kailey
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Logan Kailey
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Carly
Viatge en parella
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carly
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Jonathan
Viatge en família
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Inssaf Mahmoud Said
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Inssaf Mahmoud Said
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Leah
5 de gen. de 2025
Leah
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Laurent
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada de 2 nits (des. 2024)