Hotel Las Garzas

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Progreso amb piscina a l'aire lliure i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

5,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Aparcament inclòs
  • Restaurant
  • Aire condicionat
  • Esmorzar disponible
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació superior

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Servei de neteja diari
  • 26 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 2 llits dobles

El més destacat

Aire condicionat
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Servei de neteja diari
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
742 Calle 17 Chelem, entre 128 y 130, Progreso, YUC, 97336

Què hi ha als voltants

  • Parc Chelem - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Platja de Progreso - 16 minuts en cotxe - 13.2 km
  • Moll de Progreso - 16 minuts en cotxe - 13.2 km
  • Passeig de Montejo - 54 minuts en cotxe - 46.3 km
  • Plaça Altabrisa - 56 minuts en cotxe - 65.4 km

Com moure’s per la zona

  • Mérida, Yucatán (MID-Aeroport Internacional Manuel Crescencio Rejón): a 49 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Cevicheria "El Dorado - ‬8 minuts en cotxe
  • ‪Molusk - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪La Terracita - ‬8 minuts a peu
  • ‪Coccoloba Beach Club - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Pescadería D'suemy - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Las Garzas

Hotel a Chelem
Aprofita que Hotel Las Garzas ofereix una terrassa, un jardí i un restaurant.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar preparat al moment (de pagament) i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
A Hotel Las Garzas, totes les habitacions inclouen comoditats com ara aire condicionat.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i xampú
  • Ventiladors de sostre i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament sense assistència limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar a la carta de pagament disponible cada dia de 09:00 a 11:30: 200 MXN per persona
  • Un restaurant

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure

Per a famílies

  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 1 esglaó per arribar a l'entrada
  • Plantes superiors només accessibles per les escales

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Altres

  • Aire condicionat
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 18:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 09:00-18:00, cada dia
La recepció compta amb personal durant un horari limitat
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
La informació proporcionada per l'allotjament pot estar traduïda mitjançant eines de traducció automatitzada

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 10 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar a la carta: 200.00 MXN per persona (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament l'aigua calenta és limitada
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-19:00.

L’allotjament també es coneix com a

Capital O Las Garzas
Hotel Las Garzas Hotel
Hotel Las Garzas Progreso
Hotel Las Garzas Hotel Progreso

Preguntes freqüents

Hotel Las Garzas té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure. Horari de la piscina: 09:00-19:00.

Hotel Las Garzas accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Las Garzas?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Las Garzas?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 18:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Las Garzas?

Registre de sortida: migdia.

Opinions

Opinions: Hotel Las Garzas

5,4

5,0

Neteja

4,0

Ubicació

5,8

Personal i servei

4,4

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 2 de 10 opinions
Puntuació 8: Bo. 1 de 10 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 10 opinions
Puntuació 4: Deficient. 4 de 10 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 10 opinions

Opinions

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada d’1 nit (febr. 2021)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Customer service counts: The hotel contacted me (WhatsApp) to say that the rate I booked was too low, and they would not honor it. They said to contact OYO for any refund. I booked on Expedia (rate was the same on every booking website). Then, I received an email saying due to COVID, they were closing this hotel and offering me a stay at another OYO nearby. As a previous Airbnb host, and now a small business owner, the customer service was pretty appalling. If left us (driving to the hotel) to book another hotel, while we were charged by Expedia for the stay and 6 days later have not been refunded. As a business owner, I would have at least offered a solution instead of rudely informing the customer that the rate was too low and to seek a refund without any assistance. We ended up staying in 3 hotels the same week, all OYO, and have only great things to say. Now, we have rented a home near this hotel and pass by it almost daily. We can’t recommend it. I hope the $19 we paid for night helps the hotel during this difficult time... because for $20 they have means they not only lost a potential repeat customer, but a resident in the area who has many families members visit and has to send them to a local hotel. That $20 difference (we would have paid) they could have absorbed and would have had a full house in 3 months (as we are getting married and cannot host all of my husband’s relatives), not to mention ongoing stays from family members.
Estada d’1 nit (gen. 2021)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiene agua de mar en las salidas de los baños, que se supone debes de usar para bañarte y lavarte los dientes (qué no hicimos) al detectarlo, instalaciones antiguas y mal olor en los cuartos y pasillos
Estada de 2 nits (des. 2020)

4/10, Deficient

Patricia

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

DESCUIDADO Y VIEJO

Hoteles e instalaciones descuidadas y viejas (chapoteadero sucio), len la habitación que me dieron me avisaron que no llegaba el wifi, el baño y el caño apestaban horrible y las ventanas no abrían para poder orear el cuarto, no te dan control remoto del televisor (no vi television de todas maneras) pero al parecer debes de pagar o dejar un depósito por el mismo, encontré una cucaracha en el baño, tuve que tapar todas las coladeras para que no salieran más bichos y disminuyera el olor, el ventilador de techo demasiado ruidoso, estacionamiento gratis pero inseguro, las únicas dos cosas buenas de este hotel fue la ubicación y que el aire acondicionado funcionaba bien.
Estada d’1 nit (set. 2020)

6/10, Acceptable

Jaime Luis

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

sin agua caliente

Mi experiencia únicamente fue desagradable el servicio de la regadera que no había agua caliente y llaves de lavabo y regadera en mal estado.
Estada d’1 nit (març 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Muy buen servicio, buena ubicación, un hotel chiquito pero cómodo y muy cerca del mar. El unico inconveniente es que no hay señal de Tv.
Estada d’1 nit (febr. 2020)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
fue decepcionante el wifi no servía, la tele tampoco, el baño sucio y el clima tenia goteras y se anegaba el piso, no nos pudieron cambiar de habitación te entregan las toallas y dos miseros jabones y muestras medicas de shampoo a cambio de tu INE, la desconfianza total y me cobraron un 5% mas de impuesto que no estaba en la pagina, y el agua caliente solo de noche funcionó lo demas bien :S
Estada d’1 nit (febr. 2020)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Pésimo servicio e instalaciones sin mantenimiento

Mala recepción, no nos querían dar las amenidades completas. El sanitario no servía, se tardó demasiado en tener agua caliente, muy sucio, la habitación no tenía ni dónde acomodar la ropa, sin televisión y un largo etc. No lo recomiendo
Estada d’1 nit (des. 2019)

8/10, Bo

Aline, CDMX

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Muy atentos todos y serviciales, se come rico en el restaurante
Estada de 2 nits (des. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Way overpriced for basically an old and run down hotel. What I was told is there are really no good hotels in Chelem. I think I agree!
Estada de 2 nits (nov. 2019)