Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Diez Hotel Categoria Colombia





VIP Access
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 95 €
17 d’oct. - 18 d’oct.

Spa
Nirvana té 4 sales de tractaments, amb sales de tractaments per a parelles. L'spa de de l'hotel ofereix massatges i tractaments de bellesa com ara aromateràpia. Una sala de vapor i una sauna completen la llista d'instal·lacions de l'allotjament.

VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 14 de 14 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni
8,0 sobre 10
Molt bo
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni

Habitació superior, 1 llit de matrimoni
9,2 sobre 10
Fantàstic
(24 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior

Habitació júnior
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Matalàs amb encoixinament addicional
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Room Deluxe

Room Deluxe
Carregar totes les fotos de: Twin Room Deluxe

Twin Room Deluxe
Carregar totes les fotos de: Twin Room Superior

Twin Room Superior
Carregar totes les fotos de: Room Superior

Room Superior
Carregar totes les fotos de: Triple Room Deluxe

Triple Room Deluxe
Carregar totes les fotos de: Suite with View

Suite with View
Carregar totes les fotos de: Room Deluxe

Room Deluxe
També et pot agradar

Movich Hotel Las Lomas
Rionegro
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
9.0 de 10, Fantàstic, 1.007 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Cll 10A No. 34 - 11, Medellín, Antioquia, 5001000
Sobre aquest allotjament
Diez Hotel Categoria Colombia
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 125000 COP per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 125000 COP només l'anada (fins a 17 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 80000.0 COP per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Diez Categoria
Diez Categoria Colombia
Diez Hotel Categoria
Diez Hotel Categoria Colombia
Diez Hotel Categoria Colombia Medellin
Diez Categoria Colombia Medellin
Diez Categoria Colombia
Diez Hotel Categoria Colombia Hotel
Diez Hotel Categoria Colombia Medellín
Diez Hotel Categoria Colombia Hotel Medellín
Preguntes freqüents
Opinions: Diez Hotel Categoria Colombia
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
AGNES
Viatge en grup
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AGNES
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessenia
Viatge en parella
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessenia
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ray T
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ray T
Estada de 7 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Daysa
Viatge en parella
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daysa
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
reynaldo
Viatge en parella
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
reynaldo
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kermit
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kermit
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Scott
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Anand, Orlando
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anand
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yadidza Claris Gonzalez
Viatge en grup
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yadidza Claris Gonzalez
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Mayra Mercedes Lugo
Viatge en família
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mayra Mercedes Lugo
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Celso
Viatge en parella
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Celso
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Herschel
Viatge en grup
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Herschel
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Isis
Viatge en família
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Isis
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
13 d’ag. de 2025
Adam
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro Jose Galarza, Auburndale
Viatge en parella
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro Jose Galarza
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge en parella
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
12 d’ag. de 2025
Jorge
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
alfredo
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
alfredo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
yuval
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yuval
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIA CAROLINA
9 d’ag. de 2025
MARIA CAROLINA
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Shaira L
Viatge en parella
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shaira L
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jay
Viatge en família
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Jay
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Justin
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Justin
Estada de 5 nits (jul. 2025)