Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Gran Mesquita de Makkah - 3 minuts en cotxe - 3.2 km
Com moure’s per la zona
Makkah Station: 19 min en cotxe
Aeroport Internacional de Jidda-Rei Abdulaziz (JED): a 78 min en cotxe
Restaurants
Makkah al Aziziah - 13 minuts a peu
البيك - 13 minuts a peu
ستاربكس - 19 minuts a peu
Barn's - 14 minuts a peu
Kanaat Turkish Restourant - 9 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Violet Al Azizia Hotel
Hotel per a famílies a prop de Gran Mesquita de Makkah
T'esperen un detall de benvinguda diari gentilesa de la direcció, 2 cafeteries i una sala de jocs o videojocs a Violet Al Azizia Hotel. No deixis passar l'oportunitat de menjar als dos restaurants de l'allotjament. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs biblioteca i una bugaderia a la teva disposició.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
Una piscina coberta i una piscina infantil, amb gandules
Aparcament sense assistència gratis
Esmorzar continental (de pagament), servei de cura d'infants (de pagament) i sales de massatge o tractament
Serveis per a casaments, ordinadors disponibles i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
Les 1060 habitacions ofereixen avantatges com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament sense assistència gratuït i cobert a les instal·lacions
Aparcament accessible en cadira de rodes disponible
Menjar i beguda
Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: entre 30 i 35 SAR per adult i 20 i 35 SAR per nen
2 cafeteries
2 restaurants
Bar o cafeteria
Cafè i te a les zones comunes
Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció cada dia
Restaurant privat i per a parelles
Activitats
Biblioteca
Club infantil
Piscina coberta
Piscina infantil
Sala de jocs o videojocs
Televisor en espais comuns
Per a famílies
Activitats supervisades per a nens (recàrrec)
Bar o cafeteria
Bugaderia
Club infantil (recàrrec)
Frigorífic petit
Habitacions insonoritzades
Jocs infantils
Microones a l'habitació
Piscina coberta
Piscina infantil
Sala de jocs o videojocs
Servei de cangur o de cura d'infants a l'habitació
Comoditats
Botiga de regals o quiosc
Bugaderia
Caixa forta a la recepció
Guies
Màquina expenedora
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Atenció multilingüe
Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
Servei de neteja (un cop per estada)
Serveis de consergeria
Serveis per a casaments
Serveis empresarials
Sala d'ordinadors
Exterior
Gandules de piscina
Spa
Sala de tractaments
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
4 places d'aparcament accessibles
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Accessibilitat en cadira de rodes
Alarmes visuals als passadissos
Aparcament accessible en cadira de rodes
Aparcament amb assistència per a vehicles adaptats per a cadires de rodes
Ascensor (porta de 120 centímetres d'amplada)
Cadires de rodes a les instal·lacions
Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
Centre de negocis accessible en cadira de rodes
Dispositius d'audició assistida
Dispositius d'audició assistida a les sales de reunions
Gimnàs accessible en cadira de rodes
Lounge accessible en cadira de rodes
Piscina accessible en cadira de rodes
Portes aptes per a cadires de rodes
Rampa a l'entrada principal
Recepció accessible en cadira de rodes (a 76 centímetres d'alçada)
Restaurant accessible en cadira de rodes
Senyalització en braille o en relleu
Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes
Més serveis
Sala de banquets
Sala de recepcions
Zones designades per a fumadors (es poden aplicar multes fora d'aquestes zones)
Serveis de l’habitació
Dormitori
Cortines opaques
Es proporcionen llençols
Bany
Bidet
Dutxa
Sabatilles
Tovalloles
Entreteniment
Televisor de pantalla plana
Menjar i beguda
Frigorífic petit
Guies de restaurants
Microones
Placa de cuina
Altres
Aire condicionat
Caixa forta
Finestres amb mosquitera
Habitacions connectades disponibles
Habitacions insonoritzades
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 16:30.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 13:30.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Instruccions especials d’entrada
Els clients rebran un correu electrònic 24 hores abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada. El personal de la recepció els donarà la benvinguda quan arribin a l'allotjament.
Durant el registre d'entrada, els clients han de presentar una prova PCR amb resultat negatiu, o bé un registre en què s'acrediti la pauta completa de vaccinació contra la COVID-19.
Tots els clients que tinguin a partir de 12 anys han de presentar un resultat negatiu de la prova de detecció de la COVID-19. El resultat s'ha d'haver emès com a màxim 72 hores abans del registre d'entrada. A més, tots els clients que tinguin a partir de 18 anys han de presentar un registre de vaccinació contra la COVID-19. Cal haver rebut la pauta completa almenys 3 dies abans del registre d'entrada.
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia ni de servei.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar continental: entre 30 i 35 SAR per adult, i entre 20 i 35 SAR per nen (preu aproximat).
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 10000998
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-17:00.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Violet Hotel
Violet Al Azizia Hotel Hotel
Violet Al Azizia Hotel Makkah
Violet Al Azizia Hotel Hotel Makkah
Preguntes freqüents
Violet Al Azizia Hotel té piscina?
Sí, aquest allotjament té una piscina coberta i una piscina infantil. Horari de la piscina: 10:00-17:00.
Quant costa allotjar-se a Violet Al Azizia Hotel?
Amb data 10 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Violet Al Azizia Hotel el dia 1 de set. de 2025 són d'almenys 40,14 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.
Violet Al Azizia Hotel accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Violet Al Azizia Hotel?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Violet Al Azizia Hotel?
Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 16:30. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).
A quina hora es fa el registre de sortida a Violet Al Azizia Hotel?
Registre de sortida: 13:30. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).
On es troba Violet Al Azizia Hotel?
Aquest hotel per a famílies és a La Meca i es troba al districte de negocis. És a menys de 2 km de Mesquita Sheikh Abdul Aziz Ibn Baz i Mesquita Faqih. Gran Mesquita de Makkah i Kaaba també són a menys de 5 km.
Opinions: Violet Al Azizia Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 33 de 56 opinions
10-Excel·lent
33
Puntuació 8: Bo. 11 de 56 opinions
8-Bo
11
Puntuació 6: Acceptable. 2 de 56 opinions
6-Acceptable
2
Puntuació 4: Deficient. 4 de 56 opinions
4-Deficient
4
Puntuació 2: Horrible. 6 de 56 opinions
2-Horrible
6
8,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8/10, Bo
Saghir
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Am Anfang haben wir leider ein hinteres 4 Bett Zimmer bekommen, in dem die Klimaanlage sehr laut war und es war überhaupt kein Guten Blick nach außen. Nach dem wir die Rezeption es erzählte, wurde uns einen 4 Bett mit ausgezeichnete Blick und beste Flur gewechselt. Die gesamte Personal waren sehr nett und hilfsbereit. Das Hotel ist sehr zu empfehlen und wir werden gerne dort wieder übernachten.
Ich würde nur empfehlen, dass man die Gäste lieber direkt ein schönes Zimmer anbieten, damit man nicht mit Kindern umziehen muss. Wie man so sagt, First Impressionen is the last impression. :)
Saghir
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
AHMED
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good
AHMED
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
hadi
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very good 👍
hadi
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fathi
8 d’abr. de 2025
Fathi
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shah nawaz
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shah nawaz
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Taibatu
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Taibatu
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ali
3 d’abr. de 2025
Ali
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ahmed
30 de març de 2025
Ahmed
Estada de 7 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
HALIMULATI
28 de març de 2025
HALIMULATI
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sattar, Tokyo
26 de març de 2025
Sattar
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rashed
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good
Rashed
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Fathi
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fathi
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Husam
2 de febr. de 2025
Husam
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Muthana
18 de gen. de 2025
Muthana
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Muthana
13 de gen. de 2025
Muthana
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Feras
6 de gen. de 2025
Feras
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ABDIRAHMAN
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Overall is good hotel and easy to check in al so good breakfast and quiet place to do cumra
Thanks see you soon
ABDIRAHMAN
Estada de 7 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ahmed
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmed
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Miss
Viatge en família
12 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent hotel stay clean and very helpful.amazing breakfast
Miss
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (abr. 2024)
4/10, Deficient
Noura
Viatge en família
9 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
They change the booking, downgrades without changing the price. They did not clean the room at all, for the entire stay. They did not activate the safety box despite our multiple requests.
Noura
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ahmed
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmed
Estada de 10 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Muhammad Owais
Viatge en família
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhammad Owais
Estada de 8 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Wazir A
Viatge en família
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
I am very happy with there services. Had issue with room it was very small I spoke with General Manager helped my the refund me for 3 nights . All three Mohammed, Ali, forgot the other name managers was very professional .