Askant Golden Hotel

Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Gran Mesquita de Makkah

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Askant Golden Hotel

Façana frontal de l'allotjament
Articles de tocador gratuïts i assecador de cabells
Habitació quàdruple estàndard | 1 dormitori, planxa i posts de planxar i wifi gratuïta
Façana frontal de l'allotjament
Habitació triple estàndard | 1 dormitori, planxa i posts de planxar i wifi gratuïta

Opinions

6,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Habitació triple estàndard

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Armari rober o de rebost
Planxa i post de planxar
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit individual

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, vistes a la ciutat

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Armari rober o de rebost
Planxa i post de planxar
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual

Habitació quàdruple estàndard

El més destacat

Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Armari rober o de rebost
Planxa i post de planxar
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit individual

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Askant Golden Hotel és a As Sulaymaniyah, a La Meca. Podràs visitar punts d'interès com ara Gran Mesquita de Makkah i Kaaba.
Mapa
Al Masjid Al Haram Rd, Makkah, Makkah Province, 24231

Què hi ha als voltants

  • Gran Mesquita de Makkah - 12 minuts a peu - 1.0 km
  • Pou de Zamzam - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Kaaba - 16 minuts a peu - 1.4 km
  • Porta del Rei Fahad - 20 minuts a peu - 1.7 km
  • Torres Abraj Al-Bait - 2 minuts en cotxe - 3.3 km

Com moure’s per la zona

  • Makkah Station: 16 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Jidda-Rei Abdulaziz (JED): a 69 min en cotxe

Restaurants

  • ‪مطبق ابو شرف - ‬18 minuts a peu
  • ‪موكاتشينو - ‬7 minuts a peu
  • ‪السندي للمطبق - ‬11 minuts a peu
  • ‪مطعم الجزيرة للمشويات التركية - ‬13 minuts a peu
  • ‪مطعم كبيبة الفلق - ‬12 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Askant Golden Hotel

Hotel a prop de Gran Mesquita de Makkah
Askant Golden Hotel, amb Kaaba i Torres Abraj Al-Bait a prop, té molt per oferir. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Servei de recepció obert les 24 hores i caixer automàtic
Característiques de l'habitació
Les 79 habitacions tenen comoditats com ara aire condicionat, així com altres serveis i instal·lacions, per exemple, wifi gratuïta.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Bullidores elèctriques i servei de neteja

Idiomes

Àrab i anglès.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Comoditats

  • Caixer automàtic
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Serveis de l’habitació

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica

Altres

  • Aire condicionat
  • Planxa i taula de planxar

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 18:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 13:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Si tens previst arribar més tard de les 10:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 10008394
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni

L’allotjament també es coneix com a

Askant Golden Hotel Hotel
Askant Golden Hotel Makkah
Askant Golden Hotel Hotel Makkah

Preguntes freqüents

Askant Golden Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Askant Golden Hotel?

En aquest hotel no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Askant Golden Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 18:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Askant Golden Hotel?

Registre de sortida: 13:00.

On es troba Askant Golden Hotel?

Aquest hotel es troba a As Sulaymaniyah i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Mesquita Al-Jinn i Gran Mesquita de Makkah. Kaaba i Torres Abraj Al-Bait també són a menys de 2 km.

Opinions: Askant Golden Hotel

Opinions

6,8
Puntuació 10: Excel·lent. 12 de 34 opinions
Puntuació 8: Bo. 6 de 34 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 34 opinions
Puntuació 4: Deficient. 6 de 34 opinions
Puntuació 2: Horrible. 6 de 34 opinions

6,8/10

Neteja

6,0/10

Personal i servei

6,8/10

Comoditats

6,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Abdul

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very bad hotel elevator not work at all, and they give me room 7th floor so bad.
Estada de 3 nits (març 2025)

2/10, Horrible

Sharif

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

bad

this was a terrible place specially that the room was not clean, they did not have towels until the next day. when i was trying to confirm their services they never answered the phone of email prior to getting there. their front staff was not freindly,the location was on a hill unlilke the picture it was impossible for my wife to get in and out of hotel as she uses a wheelchair. the access to the hotels was blocked we could not check so we had to back to train station and spend the night there and went late next morning to check in. their website said they had a convient store in the hotel since they no restuarant but that was not true. we ended up checking after one nigt to and stayed at a defferent hotel.
Estada de 8 nits (març 2025)

8/10, Bo

Kosar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (març 2025)

8/10, Bo

Hafiz Muhammad Saqib

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Location from Landmark is good, staff needed some training. language maybe a problem they can do nothing about area around the building, otherwise excellent, thanks
Estada de 2 nits (març 2025)

4/10, Deficient

Ghulam

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Room was neat clean, services were really poor and not even can call friendly but it is very close to Haram only few minutes walk
Estada de 4 nits (març 2025)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Immature receptionist & woken up at 1.50am

12 mins walk to mosque- not 5. Location not on any taxi app- called receptionist for directions. Farah (who changed her name to mid conversation from Sarah) was rude & unhelpful. Despite having the “do not disturb” on, got woken up by insistent knock on door at 1.50am by maintenance man. Refused to leave until I called receptionist. The maintenance was regarding bathroom door jamming lock, reported during the day. Lift broken during day- was on 12th floor, fasting. Asked receptionist to call/ text/ WhatsApp me when it was fixed. No c communication received so spent day out. Texted Ahmed, the manager- no reply to questions, no compensation offered. Asked Nasir, another manager to call- left number and chased up. No reply. Was hoping to write a positive review… management were given so many chances as was Farah to clear the air- she was so rude that her colleague had to remind her not to mutter in arabic (I speak English and very little arabic) as she’s fasting. I repeated the arabic words that were fasting yes. Maybe I’ll get an apology in which case I’ll remove this review. Hotel doesn’t care about reviews from my experience.
Estada de 3 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Shueb

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (gen. 2025)

6/10, Acceptable

REDHA, Anjou

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Services nul , le monsieur m’a réveillé à 2h du matin pour me dire le paiement de la chambre pas encore reçu de la part de Expedia 🙄, anarchie total de la gestion
Estada de 2 nits (gen. 2025)

6/10, Acceptable

Mohsin

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 5 nits (des. 2024)

4/10, Deficient

Muhammad Alam

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
No good service. People are not cooperative.
Estada de 3 nits (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Hniya

Estada de 7 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Yahya

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Best hotel to stay at
Estada de 4 nits (des. 2024)

4/10, Deficient

Omar

Viatge en família
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

4

Huone 4 henkiselle perheelle liian ahdas. Kylpyhuoneessa ei ollut mitään verho mikä estää suihkussa käydessä vedin roisketta ja koko kylpyhuone kellui, ei siellä ollut mitään lastaa millä vetää vedet pois.
Estada de 10 nits (des. 2024)

4/10, Deficient

Omar

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 11 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Rehana

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It was reasonably clean and accessible. The staff was nice and helpful. Checked in without any undue delays.
Estada de 5 nits (des. 2024)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei

I wouldn’t stay there next tim

The hotel is old, imagine waiting for minutes before using the elevator. No room cleaning until it is requested. The only little advantage is the proximity to the masjid. Not even the close to the Ka’aba . No enough paper towels in the bathroom etc
Estada de 9 nits (des. 2024)

4/10, Deficient

Keisuke

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (des. 2024)

2/10, Horrible

Mazhar

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Terrible staff, old hotel, no housekeeping on site, rundown property.

6/10, Acceptable

Hamad

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
This Hotel ist overrated. I stayed already in multiple Hotels in Makkah let me shortly compromisr the pros and cons of this Hotel Pro Close to Haram (approx 5 Mins to.Ghaza Bus Station, 10 mins tonpraying area outside and 20 mins INSIDE) Price was very attraktive Cons - during our arrival the staff wantes to.give us a three bed room instead the booked fourbed one I insisted on. Finally got.our room but Lady at reception was Not very friendly. - rooms are very small including bathroom. If you Take a shower entire bath room.is under water - on First day no towels in room needed to request - we were 3 adults only 1 Card was Provider, No possibility for a second key. - fire Alarm outside went one at. Least 3 Times in 2 days.
Estada de 2 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Sharmake

Estada de 2 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Pedro Felipe, Natchitoches

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
short walk to the Masjid, lovely staff
Estada de 2 nits (nov. 2024)

8/10, Bo

ABDELILLAH

Estada de 5 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

ADLENE

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

harika

harika
Estada de 2 nits (oct. 2024)

2/10, Horrible

Mohamed

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
They have send me wrong address and they don't have phone number to contact or email i also west my time and money to find the place. I couldn't find it. I paid extra money that I wasn't expected to get the location
Estada d’1 nit (set. 2024)

8/10, Bo

AHMET BURAK

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (set. 2024)