Hotel Schinvelder Hoeve
Hotel a Schinveld amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Schinvelder Hoeve





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 164 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Decorat de manera individual
Calefacció
Televisor
Divan llit
Cortines opaques
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Brunssummerstraat 65, Schinveld, 6451CR
Sobre aquest allotjament
Hotel Schinvelder Hoeve
Allotjaments similars

Hotel Edenpark
Hotel Edenpark
- S'admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Gimnàs
9.0 de 10, Fantàstic, 117 opinions
Preu actual: 165 €
taxes i impostos inclosos
19 de gen. - 20 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.45 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 22.50 EUR per adult i 9.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 24.95 EUR per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 34.95 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Restaurant Hoeve
Hotel Restaurant Schinvelder Hoeve
Restaurant Schinvelder Hoeve
Restaurant Hoeve
Hotel Hoeve
Schinvelder Hoeve
Hoeve
Hotel Schinvelder Hoeve Hotel
Hotel Schinvelder Hoeve Schinveld
Hotel Schinvelder Hoeve Hotel Schinveld
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Schinvelder Hoeve
8,2
Molt bo
8,4
Neteja
7,8
Ubicació
8,0
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Georgios
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Georgios
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Amanda
21 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amanda
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Ronald
Viatge en parella
12 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Ronald
Estada d’1 nit (jul. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
1 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Ulrike
12 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ulrike
Estada d’1 nit (març 2023)
2/10, Horrible
Herman
Viatge en família
1 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Herman
Estada d’1 nit (ag. 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
GRZEGORZ
Viatge de negocis
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Classical Countryside hotel
GRZEGORZ
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Rene
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prachtig hotel, mooie locatie.
Rene
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
4/10, Deficient
NB, Haarlem
25 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
NB
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Elisabeth
7 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elisabeth
Elisabeth
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Vagn
9 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vagn
8/10, Bo
Yvonne, Amsterdam
5 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yvonne
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quaint and unique hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Daniel, Rotterdam
16 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Ekrem
12 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Ekrem
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Albert
27 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Albert
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Paul
14 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada d’1 nit (set. 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
28 d’ag. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terrible in check in
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de maig de 2017
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unique, quiet hotel
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Gilbert
18 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Voor herhaling vatbaar
Gilbert
4/10, Deficient
Viatger verificat
6 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei








