Hotel De Oude Brouwerij
Hotel a Mechelen amb esmorzar gratuït i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel De Oude Brouwerij





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 139 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LED
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort (Brouwerkamer)

Habitació doble Comfort (Brouwerkamer)
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LED
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hoofdstraat 53, Mechelen, 6281BB
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel de Plank
Hotel de Plank
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 53 opinions
Preu actual: 105 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.75 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Oude Brouwerij Mechelen
Hotel Oude Brouwerij
Oude Brouwerij Mechelen
Oude Brouwerij
Hotel De Oude Brouwerij Hotel
Hotel De Oude Brouwerij Mechelen
Hotel De Oude Brouwerij Hotel Mechelen
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel De Oude Brouwerij
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ewjm
Viatge en grup
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ewjm
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Henriette
Viatge en parella, Viatge en grup
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Henriette
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Marion
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Marion
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Ingrid
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingrid
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Danielle
Viatge en parella
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danielle
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
waldemar
Viatge en parella
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
waldemar
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
David
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Arnold
Viatge en parella
1 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Arnold
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Ronny
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Prima Hotel, gedateerd maar schoon
Ronny
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Jeanette
Viatge en parella
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeanette
Estada de 4 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
D
9 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
D
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Joan
29 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joan
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Marcella
Viatge en parella
15 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcella
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Alexander
26 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge en parella
27 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Broos
Viatge en parella
21 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Broos
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Gregory
Viatge en família
31 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gregory
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Kasper
Viatge en grup
31 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Outstanding atmosphere and service level.
Kasper
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Angela
24 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Jetske
3 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jetske
Estada de 3 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Jan
15 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Caroline
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lekker vertoeven in Mechelen
Caroline
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Ellen
Viatge en família
3 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ellen
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Annelies
27 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annelies
Estada de 3 nits (jul. 2021)