Bastion Hotel Geleen
Hotel a Geleen amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Bastion Hotel Geleen





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 69 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
8,8 sobre 10
Excel·lent
(25 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
9,0 sobre 10
Fantàstic
(15 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Cafetera exprés
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rijksweg Zuid 301, Geleen, 6161 BN
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ibis budget Stein Maastricht
Ibis budget Stein Maastricht
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 608 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.60 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.25 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Bastion Geleen
Bastion Hotel Geleen
Bastion Hotel Geleen Hotel
Bastion Hotel Geleen Geleen
Bastion Hotel Geleen Hotel Geleen
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Bastion Hotel Geleen
8,2
Molt bo
8,6
Neteja
7,4
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Annet
Viatge en parella
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annet
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
marja
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
marja
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
niels
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
niels
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Claudia
Viatge en parella
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Claudia
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Karin
Viatge en parella
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Karin
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Syed
15 de set. de 2025
Syed
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Marianne
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marianne
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Ronald
Viatge de negocis
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada de 2 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Marielle
Viatge en parella
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Marielle
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
Natalie
Viatge en parella
1 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Natalie
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Henk
Viatge en parella
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henk
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Wilbert
Viatge en parella
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilbert
Estada de 3 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Eliane
8 d’ag. de 2025
Eliane
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge en parella, Viatge en grup
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ann
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ann
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
stuart
Viatge en grup
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stuart
Estada de 6 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Nane
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nane
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Raymond
30 de juny de 2025
Raymond
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ove
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ove
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Nathalie
21 de juny de 2025
Nathalie
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Freddy
18 de juny de 2025
Freddy
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Henk-Jan
Viatge en grup
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima verblijf.

Henk-Jan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Manon
8 de juny de 2025
Manon
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Alberto
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alberto
Estada d’1 nit (juny 2025)








