Bastion Hotel Geleen
Hotel amb certificació ecològica amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bastion Hotel Geleen





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 73 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
8,8 sobre 10
Excel·lent
(22 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
9,0 sobre 10
Fantàstic
(15 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Cafetera exprés
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rijksweg Zuid 301, Geleen, 6161 BN
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ibis budget Stein Maastricht
Ibis budget Stein Maastricht
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 588 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.60 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.25 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Bastion Geleen
Bastion Hotel Geleen
Bastion Hotel Geleen Hotel
Bastion Hotel Geleen Geleen
Bastion Hotel Geleen Hotel Geleen
Preguntes freqüents
Opinions: Bastion Hotel Geleen
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge en grup
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Nane
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nane
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Nathalie
21 de juny de 2025
Nathalie
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Freddy
18 de juny de 2025
Freddy
Estada de 5 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Sharon
8 de juny de 2025
Sharon
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
hans
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
hans
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
shuang
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
shuang
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Alberto
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Alberto
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Annick
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annick
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
patrick
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
patrick
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Rob
26 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rob
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Arnold
Viatge en parella
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arnold
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soddisfatti
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Karim
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karim
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marwan
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marwan
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Wolfgang
Viatge en parella
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wolfgang
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
Viatge en parella
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Guido
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guido
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Anthony
Viatge de negocis
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anthony
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Melissa
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melissa
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Monique
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Monique
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Tim
Viatge de negocis
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tim
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Nils
Viatge de negocis
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nils
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
Viatge en parella
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Jan
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (des. 2024)