Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Inn Aparthotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

c/ Sant Lluis, 1, Lloret de Mar, 17310
Sobre aquest allotjament
Royal Inn Aparthotel
Hotel apartament amb cuina, molt a prop de Platja de Lloret de Mar
Aquest hotel apartament lliure de fum inclou un restaurant, un bar i un bar o cafeteria. La wifi en zones públiques és gratis. També hi trobaràs una terrassa superior, una cafeteria i bugaderia. Cada apartament disposa d'una cuina amb frigorífic, placa de cuina, microones i rentaplats. Podràs gaudir de tot tipus de comoditats gràcies a la wifi gratuïta, a la televisió per cable i a la cafetera.
Royal Inn Aparthotel ofereix 14 habitacions amb aire condicionat que inclouen cafetera i tetera i articles de tocador gratuïts. En aquest hotel apartament de 3 estrelles estrelles disposaràs d'una cuina equipada amb frigorífic, placa de cuina, microones i utensilis de cuina, vaixella i coberteria. El bany està equipat amb una combinació de dutxa i banyera.
Aquest hotel apartament a Lloret de Mar ofereix wifi gratuïta. Hi ha televisors amb canals per cable. Es pot sol·licitar planxa i posts de planxar i assecadors de cabells. S'ofereix un servei de neteja diari.
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 50.00 EUR per estada
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per la caixa forta a l'habitació: 3 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 10.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Royal Inn Lloret De Mar
Royal Lloret De Mar
Royal Inn Aparthotel Lloret De Mar
Royal Inn Aparthotel
Royal Aparthotel Lloret De Mar
Royal Aparthotel
Royal Aparthotel Lloret De Mar
Royal Inn Aparthotel Aparthotel
Royal Inn Aparthotel Lloret de Mar
Royal Inn Aparthotel Aparthotel Lloret de Mar
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Royal Inn Aparthotel
8,2
Molt bo
8,2
Neteja
8,0
Ubicació
7,4
Personal i servei
2,0
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Nigel
Viatge en grup
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Good value
Nigel
Estada de 7 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Valérie
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Valérie
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
ANGELIQUE
Viatge en família amb nens petits
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
ANGELIQUE
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Chaker
Viatge en família
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Chaker
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Yomayra
Viatge en família
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Yomayra
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
said
Viatge en parella
27 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
said
Estada de 2 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Peter
Viatge en família
23 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Value for money, no onsite parking
Peter
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Mohamed
30 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Convenable
Mohamed
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Ricard
25 de des. de 2021
Ricard
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Benoit
Viatge en grup
3 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Benoit
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Joel
Viatge en família
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Joel
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Kateryna
Viatge en família
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kateryna
Estada d’1 nit (des. 2019)
2/10, Horrible
Joackim
Viatge en família
2 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mécontentement
Joackim
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Katharina
Viatge en grup
25 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katharina
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Abdelhafid
24 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Abdelhafid
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Bàrbara
1 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bàrbara
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Établissement près de la plage
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
Lamia
19 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lamia
10/10, Excel·lent
Jose Geraldo
14 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Genial
Jose Geraldo
8/10, Bo
Jonathan
16 de març de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Jonathan
Estada de 2 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
Nadia
13 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUPER LOCATION
Nadia
Estada de 2 nits (març 2018)
8/10, Bo
michel
6 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
a conseiller
michel
Estada de 2 nits (oct. 2017)