Sintra Bliss Hotel
Hotel a Sintra amb certificació ecològica i amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sintra Bliss Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 158 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(20 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,0 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Farol Hotel
Cascais
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 706 opinions
Preu actual: 314 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Dr Alfredo da Costa, 15-17, Sintra, 2710-524
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

NH Sintra Centro
NH Sintra Centro
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 1.007 opinions
Preu actual: 144 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 3 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'ús del bressol: 25.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 60.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Bliss House Hotel
Sintra Bliss
Sintra Bliss House
Sintra Bliss House Hotel
Sintra House
Sintra Bliss House Hotel Sintra
Sintra Bliss Hotel Hotel
Sintra Bliss Hotel Sintra
Sintra Bliss Hotel Hotel Sintra
Preguntes freqüents
Opinions: Sintra Bliss Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Kathryn Joanna, Rochester
Viatge en parella
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Kathryn Joanna
Estada de 8 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jessica
Viatge en parella
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Jessica
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Melanie
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Melanie
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshitaka
Viatge en parella
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshitaka
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Megan
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Megan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marc-André
Viatge en grup
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc-André
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
John
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
John
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
sophie
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sophie
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Yoko
Viatge en família
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoko
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
carmen, Miramar
25 de maig de 2025
carmen
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Les
Viatge en parella
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Les
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Elan
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elan
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
maria teresa
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
maria teresa
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Heather
Viatge en parella
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heather
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kathleen
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathleen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Francesco
Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francesco
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
23 d’abr. de 2025
Jennifer
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nora
Viatge en parella
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nora
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeffrey
Viatge en parella
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeffrey
10/10, Excel·lent
Genuine
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Genuine
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Haochuan
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good for a stay but something need to improve.
Haochuan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
José Luis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Luis
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Li Chen
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Li Chen
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mireille
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mireille
Estada de 2 nits (febr. 2025)