Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel de Walvisvaarder





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 155 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Banyera d'hidromassatge
Assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lies 23, Lies, 8895 KP
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

WestCord Hotel Schylge
WestCord Hotel Schylge
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 225 opinions
Preu actual: 164 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 8.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
De Walvisvaarder Terschelling Lies
Hotel De Walvisvaarder Terschelling Lies
Hotel Walvisvaarder Lies
Hotel Walvisvaarder
Walvisvaarder Lies
Walvisvaarder
Hotel de Walvisvaarder Lies
Hotel de Walvisvaarder Hotel
Hotel de Walvisvaarder Hotel Lies
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel de Walvisvaarder
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
13 de juny de 2025
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Wilma
Viatge en parella
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilma
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Crystal
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Crystal
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thirza
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zeer tevreden!
Thirza
Estada de 2 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
maartje
Viatge en grup
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
maartje
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Hanne
Viatge en família
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hanne
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Annet
Viatge en parella
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annet
Estada de 4 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Wiepie
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wiepie
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Rita
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rita
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
André
6 de gen. de 2024
André
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Allard
Viatge de negocis
11 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Allard
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Bibiane
8 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ein schöner Aufenthaltsort
Bibiane
Estada de 5 nits (set. 2023)
6/10, Acceptable
Frank
Viatge en parella
25 de set. de 2023
Frank
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Alex
Viatge en parella, Viatge en grup
17 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Sabrina
Viatge en grup
15 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabrina
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Pieter
Viatge en parella
30 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pieter
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Amanda
14 d’abr. de 2023
Amanda
Estada de 3 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Antje
11 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antje
Estada de 3 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Marijke
Viatge en grup
5 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima ruim hotel.
Marijke
Estada de 4 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Camille
8 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camille
Estada de 2 nits (març 2021)
8/10, Bo
Teuta
2 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Teuta
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Gerrit, Zeewolde
Viatge en grup
19 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerrit
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
30 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Constance
23 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Mooie kamer
Constance
Estada de 2 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Jim
9 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Warm welcome
Jim
Estada de 2 nits (ag. 2019)