Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hajé Waterlodge de Lepelaar





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 82 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica, 2 llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació panoràmica, 2 llits individuals, sobre l'aigua

Habitació panoràmica, 2 llits individuals, sobre l'aigua
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rijksweg A6, Parkeerplaats ‘De Lepelaar’ 4, Lelystad, 8218 PX
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 6.95 i 11.25 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 12.50 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 65.00 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 65.00 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 12.5 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hajé Waterlodge de Lepelaar
Hajé Waterlodge de Lepelaar Hotel
Hajé Waterlodge de Lepelaar Hotel Lelystad
Hajé Waterlodge de Lepelaar Lelystad
Hajé Waterlodge Lepelaar Hotel Lelystad
Hajé Waterlodge Lepelaar Hotel
Hajé Waterlodge Lepelaar Lelystad
Hajé Waterlodge Lepelaar
Haje Waterlodge De Lepelaar
Hajé Waterlodge de Lepelaar Hotel
Hajé Waterlodge de Lepelaar Lelystad
Hajé Waterlodge de Lepelaar Hotel Lelystad
Preguntes freqüents
Opinions: Hajé Waterlodge de Lepelaar
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en grup
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Manuel
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
René
Viatge en parella
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
René
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Britta
23 de juny de 2025
Britta
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jasmin
Viatge en parella
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jasmin
Estada de 3 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Michael
Viatge en parella, Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Michael
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Isabella
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació




Isabella
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jesus
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jesus
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alastair
Viatge en parella
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alastair
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
pelé
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
pelé
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
stefania
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stefania
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Alfonso
5 d’abr. de 2025
Alfonso
Estada de 6 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Charles
30 de març de 2025
Charles
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Els
Viatge en parella
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Els
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Geke
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Geke
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Bart
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Bart
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
zhi, Kent
Viatge en parella
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
zhi
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jan Asle
22 d’oct. de 2024
Jan Asle
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
OKADA
Viatge en família
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
OKADA
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Margreeth
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Margreeth
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Robert
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Andreas
Viatge en parella
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Laure
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Pas adapté pour un voyage sur Amsterdam
Laure
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Marinus
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marinus
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Nathalie
Viatge en família
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Week-end
Nathalie
Estada de 2 nits (jul. 2024)