Hotel apartament
Glanz kei Kyoto station
Hotel apartament amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Glanz kei Kyoto station





VIP Access
Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 108 €
14 d’ag. - 15 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe (Condominium A Type)

Suite de luxe (Condominium A Type)
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe (Condominium B Type)

Suite de luxe (Condominium B Type)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Family Condominium B Type

Family Condominium B Type
Carregar totes les fotos de: Family Apartment A Type

Family Apartment A Type
També et pot agradar

THE BLOSSOM KYOTO
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 2.185 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

24-1 Nishikujo Inmachi, Kyoto, Kyoto, 601-8412
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

MONday Apart Premium Kyoto Sta. Kamogawa
MONday Apart Premium Kyoto Sta. Kamogawa
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.8 de 10, Excepcional, 97 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Pel que fa als elements de seguretat, hi trobaràs barrots de seguretat a les finestres.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Glanz kei Kyoto station Kyoto
Glanz kei Kyoto station Aparthotel
Glanz kei Kyoto station Aparthotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Glanz kei Kyoto station
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
ひろみ
Viatge en família amb nens petits
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ひろみ
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Angela
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rajani, Redmond
Viatge en grup, Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rajani
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mary Ann
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary Ann
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jayne
Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jayne
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rehan, Dallas
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rehan
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gang
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gang
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Arnold
Viatge en família
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arnold
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Susanne
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susanne
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Francis
Viatge en família amb nens petits
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francis
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cheng
19 d’abr. de 2025
Cheng
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tracy, Easton
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tracy
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Analiz
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Analiz
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chen Kuo, SYOSSET
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chen Kuo
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diego
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diego
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
jongwook
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
jongwook
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JUAN
Viatge en família amb nens petits
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
JUAN
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Joshua
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Joshua
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
YUKI
Viatge en família
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
YUKI
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Wei Ming
Viatge en família
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wei Ming
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Yuet Yi
Viatge en família
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Yuet Yi
Estada d’1 nit (des. 2024)