Lipis Plaza Hotel
Hotel a Kuala Lipis amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lipis Plaza Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6, Jalan Benta Lipis, Kuala Lipis, Pahang, 27200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Star Well Hotel
Star Well Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 13 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50.0 MYR per estada
- Taxa municipal: 3.00 MYR per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Lipis Plaza Hotel Kuala Lipis
Lipis Plaza Kuala Lipis
Lipis Plaza
Hotel Lipis Plaza Hotel Kuala Lipis
Kuala Lipis Lipis Plaza Hotel Hotel
Hotel Lipis Plaza Hotel
Lipis Plaza Hotel Hotel
Lipis Plaza Hotel Kuala Lipis
Lipis Plaza Hotel Hotel Kuala Lipis
Preguntes freqüents
Opinions: Lipis Plaza Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
NADARAJAH
Viatge en parella
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NADARAJAH
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Wan Nor Azura
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wan Nor Azura
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Wan Nor Azura
28 de jul. de 2024
Wan Nor Azura
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
JOSEP
22 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst hotel ever. Please stay away.
JOSEP
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
antonius
Viatge en parella
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
antonius
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Amardeep
Viatge en família
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amardeep
Estada d’1 nit (març 2024)
4/10, Deficient
TORU
11 de febr. de 2024
TORU
Estada d’1 nit (febr. 2024)
2/10, Horrible
DATO DR WAN ZAWAWI
3 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Scary experience



DATO DR WAN ZAWAWI
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Chris
6 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chris
Estada d’1 nit (abr. 2023)
4/10, Deficient
patrik
31 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
patrik
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Ryuichi
18 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryuichi
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Asnolnizam
Viatge en família
29 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Asnolnizam
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Mohd, Sungkai
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohd
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Shahrir, Subang Jaya
Viatge en família
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Shahrir
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Mohd Rashidi
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohd Rashidi
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)