Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Arabian Bay Resort - Bukit Gambang Resort City





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi estàndard

Estudi estàndard
El més destacat
Balcó
Menjador
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Balcó
Menjador
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Ventilador de sostre
Capçal de dutxa tipus cascada
2 Banys
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bukit Gambang Resort City, Gambang, Pahang, 26300
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 38 MYR per adult i 23 MYR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 MYR per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 50 MYR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 53.0 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Arabian Bay Bukit Gambang City
Arabian Bay Resort Bukit Gambang Resort City
Arabian Bukit City
Arabian Resort Bukit Resort City
Arabian Bay Resort Bukit Resort City
Arabian Bay Bukit City
Arabian Bay Bukit Gambang City
Arabian Bay Resort Bukit Gambang Resort City
Arabian Bay Resort - Bukit Gambang Resort City Hotel
Arabian Bay Resort - Bukit Gambang Resort City Gambang
Arabian Bay Resort - Bukit Gambang Resort City Hotel Gambang
Preguntes freqüents
Opinions: Arabian Bay Resort - Bukit Gambang Resort City
Opinions
7,0
Bo
6,8/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família amb nens petits
3 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
Rosman
Viatge en família
30 de set. de 2020
Rosman
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
MZ
Viatge de negocis, Viatge en família
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MZ
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Ivan
Viatge en família
28 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Never staying here again!



Ivan
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
RAMLAH
Viatge en família
27 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
RAMLAH
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Fateem, Shah Alam
Viatge en família amb nens petits
11 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Fateem
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
20 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
OSMERA
Viatge en família
13 d ’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
OSMERA
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Seri, Kuala Lumpur
Viatge en família
18 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Seri
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Azrin
2 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not recommended
Azrin
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Jaflus
26 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaflus
Estada d’1 nit (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Ahmad Raffie, Pekan, pahang
28 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Need some improvement for hotel service!!!
Ahmad Raffie
Estada d’1 nit (març 2019)
4/10, Deficient
Lee, Johor, MY
Viatge en parella, Viatge de negocis
6 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Lee
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
Cheong
5 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cheong
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)