Lanta Palm Beach Resort
Hotel a primera línia de platja perquè gaudeixis del sol i de la diversió
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lanta Palm Beach Resort





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

47 Moo 3, Phra Ae Beach, Saladan, Ko Lanta, Krabi, 81150
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Lanta Paradise Beach Resort
Lanta Paradise Beach Resort
- Platja privada
- Piscina
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
7.8 de 10, Bé, 88 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 250 THB per adult i 150 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2500 THB per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'ús del bressol: 450.0 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Lanta Palm Beach
Lanta Palm Beach Resort
Lanta Palm Beach Resort Hotel
Lanta Palm Beach Resort Ko Lanta
Lanta Palm Beach Resort Hotel Ko Lanta
Preguntes freqüents
Opinions: Lanta Palm Beach Resort
Opinions
7,0
Bo
6,6/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada de 13 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Eric
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vacances
Eric
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Tomas
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Ok Resort
Tomas
Estada de 13 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christopher
Estada de 13 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Kamilla
Viatge en grup
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beach bungalow

Kamilla
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Charlotte
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Charlotte
Estada de 3 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Jonna
Viatge en família
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Jonna
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Henn
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henn
Estada de 7 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Madeleine
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Palm beatch
Madeleine
Estada de 11 nits (març 2019)
8/10, Bo
Lars-Inge
17 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars-Inge
Estada de 5 nits (març 2019)
2/10, Horrible
Mette
12 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mette
Estada de 5 nits (març 2019)
6/10, Acceptable
Marc
21 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
Estada de 13 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Roger
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roger
Estada de 5 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Camilla
15 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Camilla
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Kamilla
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Koh lanta
Kamilla
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Kamilla
5 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Longbeach
Kamilla
Estada de 6 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Camilla
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camilla
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Marielle
2 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Marielle
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Rosen, Gandia
26 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel frente al mar
Rosen
Estada de 4 nits (juny 2018)
4/10, Deficient
goeran
8 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
goeran
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació