Hotel Marshyangdi

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a Katmandú amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un centre de negocis obert les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

VIP Access

Opinions

8,0 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Bar
  • Spa
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Aparcament inclòs
  • Servei de neteja
VIP Access tier member

Gaudeix de més avantatges fent-te membre

  • Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
  • Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
  • Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 16 de 16 habitacions

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
  • 19 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals superior

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
  • 23 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Suite de luxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Suite Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Suite estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Suite júnior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Deluxe Double or Twin Room

  • Capacitat per a 2

Deluxe Suite

  • Capacitat per a 2

Junior Suite

  • Capacitat per a 2

Luxury Suite

  • Capacitat per a 2

Standard Suite

  • Capacitat per a 2

Superior Deluxe Double Or Twin Room

  • Capacitat per a 2

Luxury Suite (Annapurna I)

  • Capacitat per a 2

Deluxe Suite Room (Annapurna II)

  • Capacitat per a 2

Suite Room (Annapurna III)

  • Capacitat per a 2

Super Deluxe Double Or Twin Room

  • Capacitat per a 2

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Near Chaksibari Marg, Thamel, Kathmandu, 13321

Què hi ha als voltants

  • Temples dels Elements - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Jardí dels Somnis - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Casino Ballys - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Durbar Marg - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Plaça Durbar de Kathmandu - 19 minuts a peu - 1.6 km

Com moure’s per la zona

  • Katmandú (KTM-Aeroport Internacional de Tribhuvan): a 7 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Newa Mo:Mo Restaurant - ‬1 minuts a peu
  • ‪Kathmandu Grill - ‬1 minuts a peu
  • ‪Everest Irish Pub - ‬1 minuts a peu
  • ‪Hard Rock Cafe Kathmandu - ‬2 minuts a peu
  • ‪Smashing Burger - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Marshyangdi

Hotel de 4 estrelles a prop de Temple Pashupatinath
Una terrassa, botigues a les instal·lacions i una cafeteria són només algunes de les comoditats que ofereix Hotel Marshyangdi. Regala't algun dels serveis de l'spa, com ara un tractament de reflexologia, tractaments aiurvèdics o un massatge. El restaurant restaurant temàtic cuina local de les instal·lacions, Palace Restaurant, ofereix esmorzars, dinars i sopars. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un jardí i una biblioteca a la teva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), bicicletes de lloguer i servei de trasllat a l'aeroport (de pagament)
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i servei de cangur (de pagament)
Característiques de l'habitació
Totes 95 habitacions, moblades individualment, ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres avantatges, per exemple, aire condicionat i barnussos.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LED de 32 polzades amb canals per satèl·lit
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït fora de les instal·lacions
  • Servei de retorn a l'aeroport obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:00 a 10:00: 500 NPR per adult i 500 NPR per nen
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Cozy Garden
  • Lumbini Cafe
  • Palace Restaurant
  • The Khukuri Bar

Activitats

  • Biblioteca
  • Compres
  • Lloguer de bicicletes
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • 2 sales de reunions
  • Centre de conferències
  • Centre de negocis obert les 24 hores

Exterior

  • Barbacoa
  • Jardí
  • Terrassa

Spa

  • 2 sales de tractaments
  • Aromateràpia
  • Exfoliacions corporals
  • Massatges amb pedres calentes
  • Massatges de teixits profunds
  • Massatges tailandesos
  • Reflexologia
  • Sales de tractament per a parelles
  • Tractaments aiurvèdics

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Agafador al costat del vàter
  • Ascensor
  • Corda d'emergència al bany
  • Taulell de cuina i aigüera a poca alçada

Més serveis

  • 2 edificis
  • 5 plantes
  • Arquitectura d'estil tradicional
  • Construït l'any 1990
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LED de 32 polzades amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 02:30.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada exprés disponible

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 72 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
La informació proporcionada per l'allotjament pot estar traduïda mitjançant eines de traducció automatitzada

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 500 NPR per adult i 500 NPR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2000 NPR per vehicle (4 persones com a màxim).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Marshyangdi
Hotel Marshyangdi Kathmandu
Marshyangdi
Marshyangdi Hotel
Marshyangdi Kathmandu
Marshyangdi Hotel Kathmandu
Hotel Marshyangdi Hotel
Hotel Marshyangdi Kathmandu
Hotel Marshyangdi Hotel Kathmandu

Preguntes freqüents

Hotel Marshyangdi accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Marshyangdi?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament; també es pot aparcar als voltants sense cap cost.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Marshyangdi?

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 02:30. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Marshyangdi?

Registre de sortida: migdia.

Hotel Marshyangdi ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de trasllat de l'hotel a l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 2000 NPR per vehicle.

On es troba Hotel Marshyangdi?

Aquest hotel amb spa es troba a Thamel i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Temples dels Elements, Temples de les Tres Deesses i Casino Ballys. Jardí dels Somnis i Durbar Marg també són a menys de 15 min.

Opinions: Hotel Marshyangdi

Opinions

8,0

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 16 de 53 opinions
Puntuació 8: Bo. 21 de 53 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 11 de 53 opinions
Puntuació 4: Deficient. 5 de 53 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 53 opinions

8,0/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

7,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

STONEY

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Room is spacious and comfortable and clean. Staff are friendly especially the laundry service manager are very efficient. Thank you
Estada de 4 nits (des. 2025)

10/10, Excel·lent

Sepideh

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
This hotel exceeded my expectations in every aspect! From great hospitality, to location being lovely and tourist friendly, to spacious rooms, and generally everything that a visitor needs during their stay! I highly recommend it!
Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

Guenther

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location, friendly staff, pleasant rooms, reasonable rates. And good food!
Estada de 6 nits (juny 2025)

6/10, Acceptable

Jennifer

N/A
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

SARAH

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I had a great stay, the staff were very helpful and it was in a good location
Estada de 2 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Nicholas

Estada de 2 nits (març 2024)

8/10, Bo

Leora

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Clean and comfortable

Stay was pleasant. Chose the hotel for the price and also because I was staying here for an upcoming group tour. Main thing that let the hotel down was trying to organise pick up from the airport. Emailed at least 3 times with no response (via hotels.com and also through their email).
Estada de 3 nits (set. 2023)

10/10, Excel·lent

top

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great service throughout my stay in this property, highly recommend to you all.
Estada de 3 nits (ag. 2023)

8/10, Bo

Mohan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
A nice hotel, always wanted to stay here every time I come to Kathmandu and got opportunity this time and didn’t disappoint me. Staff are friendly it’s at the heart of Thamel. Hopefully I will book again. Thank you. Mohan Bhandari, Scotland, UK.
Estada de 3 nits (ag. 2023)

10/10, Excel·lent

Edward

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff was very friendly and helpful
Estada d’1 nit (març 2023)

6/10, Acceptable

Euan

Què no li ha agradat: Personal i servei

10/10, Excel·lent

Elon

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Loved the way management took care of all our requests. The staff are the real heroes. Thanks again. Satyam Maneybhanjyang.
Estada d’1 nit (ag. 2022)

8/10, Bo

Fritz, PERTH , Western Australia

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice and clean, hot water in the showers, good service at reception.
Estada d’1 nit (febr. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Room was clean, heater not working, possibly given the loudest room in the building, breakfast buffet was stale
Estada de 4 nits (gen. 2020)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Renovation works within hotel were very noisy (until 2300hrs one night!). Expensive for grade of room, compared with other hotels
Estada d’1 nit (gen. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Some rooms a bit run down. Staff friendly. Western food offered is not nice.
Estada d’1 nit (des. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Estada de 2 nits (nov. 2019)

6/10, Acceptable

Phippster, Seattle, WA

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
The location is a bit "too good" meaning that you're so center to the action that the bar across the alley's loud live music will keep you up until much later than you desire. Construction noise will wake you up much earlier than you plan. I stayed at a different hotel, just 5 mins walk around the corner and got much better sleep as it wasn't so central to the noisy rooftop bars that will keep you awake at night.
Estada d’1 nit (oct. 2019)

6/10, Acceptable

M.

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Happy with the staff service at the front reception and the assistance of the bell boy on multiple occassions.
Estada d’1 nit (oct. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada de 2 nits (set. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The front desk staff were very helpful and friendly.
Estada d’1 nit (abr. 2019)

10/10, Excel·lent

karen

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great location

It was a great location with a nice restaurant, the staff where really nice and helpful
Estada d’1 nit (abr. 2019)

10/10, Excel·lent

Johanne

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Perfekt beliggenhet.

Det eneste som manglet var badekåper, ellers helt perfekt.
Estada de 11 nits (març 2019)

10/10, Excel·lent

Cathy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff was very helpful . The airlines lost my luggage and the staff was very helpful contacting the local office for me several times a day. When I need to go shopping for replacement items they made several helpful suggestions. The staff in the attached restaurant were great too
Estada de 3 nits (març 2019)

8/10, Bo

Tobias

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good location, friendly staff

Great location and nice modern rooms (if you go for the super deluxe ones). Very helpful reception staff who were happy to store our bags during a two week trek.
Estada d’1 nit (març 2019)