Prestigo Hotel
Hotel a Johor Bahru amb servei de recepció les 24 hores i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Prestigo Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 32 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 202, 206 & 208, Jalan Adda 7, Adda Heights, Johor Bahru, Johor, 81100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Havona Boutique Hotel at Mount Austin
Havona Boutique Hotel at Mount Austin
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 262 opinions
Preu actual: 21 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50.00 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
L’allotjament també es coneix com a
Prestigo Hotel Hotel
Prestigo Hotel Johor Bahru
Prestigo Hotel Hotel Johor Bahru
Preguntes freqüents
Opinions: Prestigo Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de febr. de 2025
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
GOH
14 de gen. de 2025
GOH
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Nicole Tan
7 de gen. de 2025
Nicole Tan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Chee Kiong
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chee Kiong
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Iwan Chong
25 de des. de 2024
Iwan Chong
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Nunoeng Roheryanto
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bersih dan selesa
Nunoeng Roheryanto
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
NOORLIANA, Setapak
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
NOORLIANA
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
Saravanan
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Saravanan
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Yue Yang
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yue Yang
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Lee Lee Anne
Viatge en parella
2 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lee Lee Anne
6/10, Acceptable
Forrest
29 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Forrest
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Kunhui Rodney
Viatge en grup
10 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value
Kunhui Rodney
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
TAY
Viatge en família
4 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAY
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
ADDIE BIN
14 de febr. de 2023
ADDIE BIN
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Indra
24 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Indra
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
NOORLIANA, Setapak
22 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
NOORLIANA
Estada de 2 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
vincentll, johor
Viatge en parella, Viatge de negocis
27 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
vincentll
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Kean shing
Viatge en família
29 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kean shing
Estada d’1 nit (juny 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Jade
13 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Definitely staying again!
Jade
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Visitor, Selangor
Viatge en família
25 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Visitor
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)