Pariss Hotel Johor Bahru
Hotel a Johor Bahru, als afores i amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pariss Hotel Johor Bahru





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 122 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (Junior)

Habitació familiar (Junior)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Menjador independent
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Family Junior
Deluxe Double Room
Superior Double Room
Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Family Suite

Family Suite
Superior Twin Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No 38 Jalan Bestari 7/2, Taman Nusa Bestari, Nusajaya, Johor Bahru, Johor, 81300
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

V8 Hotel
V8 Hotel
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 242 opinions
Preu actual: 29 €
taxes i impostos inclosos
10 de jul. - 11 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100.00 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 50 MYR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 MYR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pariss
Pariss Hotel
Pariss Hotel Johor Bahru
Pariss Johor Bahru
Pariss
Pariss Hotel Johor Bahru Hotel
Pariss Hotel Johor Bahru Johor Bahru
Pariss Hotel Johor Bahru Hotel Johor Bahru
Preguntes freqüents
Opinions: Pariss Hotel Johor Bahru
Opinions
7,0
Bo
6,8/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de gen. de 2025
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Amos Lim
Viatge de negocis
26 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant stay
Amos Lim
Estada d’1 nit (març 2021)
4/10, Deficient
Mohd azlan
Viatge de negocis
2 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mohd azlan
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Mogan
Viatge de negocis
10 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mogan
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Soh
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Soh
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Joo Hong
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joo Hong
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel Quality Service
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Chris
Viatge en família
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
DAVID
Viatge de negocis
28 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DAVID
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Ship Machi
19 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ship Machi
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Anna Rachel
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good location , friendly staffs
Anna Rachel
Estada de 3 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Makoto
Viatge de negocis
27 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Makoto
Estada d’1 nit (oct. 2019)
4/10, Deficient
Janath
30 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bad
Janath
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
cheongseng
9 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay
cheongseng
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Aik
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value hotel
Aik
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
martin
12 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
rateing overvalue!
martin
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Peng Hwa
21 de jul. de 2019
Peng Hwa
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Nafisa
13 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good
Nafisa
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
11 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
2/10, Horrible
Vince
Viatge en família
8 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vince
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)