Olive Hotel
Hotel a Johor Bahru amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Olive Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, 1 llit individual (Breakfast for 1)

Habitació individual, 1 llit individual (Breakfast for 1)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (Breakfast for 1)

Habitació amb dos llits individuals (Breakfast for 1)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple bàsica, 3 llits individuals (Breakfast for 1)

Habitació triple bàsica, 3 llits individuals (Breakfast for 1)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

19-21, Jalan Dataran Larkin 2, Taman Dataran Larkin, Johor Bahru, Johor, 80350
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

St. Giles Southkey
St. Giles Southkey
- Piscina
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 796 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50.0 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir DuitNow.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Olive Hotel Johor Bahru
Olive Johor Bahru
Olive Hotel Hotel
Olive Hotel Johor Bahru
Olive Hotel Hotel Johor Bahru
Preguntes freqüents
Opinions: Olive Hotel
Opinions
7,0
Bo
6,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
27 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Salmah
13 d’abr. de 2023
Salmah
Estada d’1 nit (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Soon huat
2 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wifi improvement
Soon huat
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Alex
15 de juny de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good for one night
Alex
Estada d’1 nit (juny 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
23 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Don’t! Just don’t!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Lau
16 de febr. de 2022
Lau
Estada d’1 nit (febr. 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Mohamad Najmi
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Mohamad Najmi
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Izhar
Viatge en parella, Viatge de negocis
18 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Izhar
Estada d’1 nit (des. 2019)
2/10, Horrible
yoke san
Viatge en grup
17 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
服务超级差
yoke san
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
MASTURA
Viatge en família
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MASTURA
Estada d’1 nit (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
12 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
6 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Kei, 東京
9 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kei
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Very friendly staff, very confy bed.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Hongyan
31 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hongyan
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Keith
22 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient location and nice breakfast
Keith
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Noriani
19 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GREAT FOR SHORT STAY
Noriani
Estada d’1 nit (des. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
25 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
will never go again

Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Reeta
9 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cosy n clean.
Reeta
Estada d’1 nit (juny 2018)