Hotel JSL
Hotel a Johor Bahru amb servei de recepció obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel JSL





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 26 €
taxes i impostos inclosos
21 de nov. - 22 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva (Standard)

Habitació executiva (Standard)
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite, sense finestres (Motel)

Suite, sense finestres (Motel)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, sense finestres (Standard)

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, sense finestres (Standard)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
2 Banys
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

93, Jalan Ros Merah 2/16, Taman Johor Jaya, Johor Bahru, Johor, 81100
Sobre aquest allotjament
Hotel JSL
Allotjaments similars

The Ardens Hotel-Taman Johor Jaya
The Ardens Hotel-Taman Johor Jaya
- Wifi gratuïta
- Aparcament disponible
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.0 de 10, Molt bé, 3 opinions
Preu actual: 23 €
taxes i impostos inclosos
27 de nov. - 28 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel JSL Johor Bahru
JSL Johor Bahru
Hotel JSL Hotel
Hotel JSL Johor Bahru
Hotel JSL Hotel Johor Bahru
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel JSL
8,4
Molt bo
8,2
Neteja
7,4
Ubicació
7,8
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Abdul Rasyid
Viatge en parella
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abdul Rasyid
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Chin Wei
28 de febr. de 2025
Chin Wei
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Kevin
9 de gen. de 2025
Kevin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Bobbie
Viatge en grup
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bobbie
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Chuah Seong
3 de set. de 2024
Chuah Seong
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Martin
Viatge en grup
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Lim
31 de jul. de 2024
Lim
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Lim
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lim
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
David
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Devon
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Devon
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Sim
23 de març de 2024
Sim
Estada de 2 nits (març 2024)
2/10, Horrible
stewart
9 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Does not live up to good reviews
stewart
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Bobbie
Viatge en grup
1 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Bobbie
Estada de 8 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Mohd Nazre
Viatge de negocis
14 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohd Nazre
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Kesavan
13 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kesavan
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Lew
15 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lew
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 d’abr. de 2023
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Yew Yi
Viatge en parella
20 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yew Yi
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Shunjie
Viatge de negocis, Viatge en grup
17 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommended
Shunjie
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Coco
Viatge en família
13 de juny de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Coco
Estada d’1 nit (juny 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
12 de juny de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei
Quite bad
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Ong
Viatge de negocis
7 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ong
Estada de 9 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Che'Puan
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Che'Puan
Estada d’1 nit (set. 2019)








