Hotel Granada Johor Bahru
Hotel amb servei complet de spa i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Aeon Mall Bukit Indah
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Granada Johor Bahru





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 13 de 13 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva

Habitació amb dos llits individuals executiva
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Capçal de dutxa tipus cascada
Bidet
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Executive Deluxe Twin Room

Executive Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Executive Deluxe Queen Room

Executive Deluxe Queen Room
Carregar totes les fotos de: Club Deluxe Queen Room

Club Deluxe Queen Room
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
Carregar totes les fotos de: Junior Suite

Junior Suite
Carregar totes les fotos de: Deluxe Queen Room

Deluxe Queen Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

55, Jalan Indah 15/2, Taman Bukit Indah, Johor Bahru, Johor, 81200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Amerin Hotel Johor Bahru
Amerin Hotel Johor Bahru
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 687 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100.00 MYR per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 48 MYR per adult i 28 MYR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 100.0 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Granada Hotel
Granada Hotel Johor Bahru
Granada Johor Bahru
Granada Johor Bahru Hotel
Hotel Granada
Hotel Granada Johor Bahru
Granada Johor Bahru
Hotel Granada Johor Bahru Hotel
Hotel Granada Johor Bahru Johor Bahru
Hotel Granada Johor Bahru Hotel Johor Bahru
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Granada Johor Bahru
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Justina
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Justina
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Linhock
Viatge en grup
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Linhock
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Joon Uong
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Joon Uong
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
myeongryeol
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
더러워요
myeongryeol
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Venessa
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prefect stay
Venessa
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Kok
Viatge en grup
29 de des. de 2024
Stayed on floor undergoing renovation
Kok
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Linhock
Viatge en grup
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Linhock
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
JUNHAO
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUNHAO
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Kwek
Viatge en família
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kwek
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
ZhengXin
Viatge en família amb nens petits
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
ZhengXin
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Jason
Viatge de negocis
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jason
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jaz
13 d’oct. de 2024
Jaz
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
CHENGHSUAN
9 de set. de 2024
CHENGHSUAN
Estada de 14 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Eng Kit
Viatge de negocis
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eng Kit
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
Kerin
Viatge en família
10 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerin
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Tony
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A pleasant stay in Bukit Indah
Tony
Estada d’1 nit (juny 2024)
2/10, Horrible
Mun Fei
16 d’abr. de 2024
Mun Fei
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Dheivindra
27 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dheivindra
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
10 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Way Sze
Viatge de negocis
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Way Sze
Estada de 3 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Indah
Viatge en família amb nens petits
23 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Indah
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Steven
Viatge en grup
2 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Wong
Viatge en família
4 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wong
Estada d’1 nit (set. 2023)