Hermess Hotel
Hotel al centre a Johor Bahru amb aparcament gratuït i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hermess Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Articles de tocador de disseny
Bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

51, 53 & 55, Jalan Bestari 1/4, Taman Nusa Bestari, Johor Bahru, Johor, 81300
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

V8 Hotel
V8 Hotel
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 246 opinions
Preu actual: 34 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hermess Hotel
Hermess Hotel Johor Bahru
Hermess Johor Bahru
Hotel Hermess
Hermess Hotel Hotel
Hermess Hotel Johor Bahru
Hermess Hotel Hotel Johor Bahru
Preguntes freqüents
Opinions: Hermess Hotel
Opinions
7,6
Bo
7,8/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
Michael
13 de març de 2023
Michael
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
NOORIKRAM BIN
18 de gen. de 2023
NOORIKRAM BIN
Estada de 2 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Jervis
Viatge en grup
2 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jervis
Estada de 2 nits (des. 2022)
8/10, Bo
Fraser Wee Tat
Viatge en família
21 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Budget Stay
Fraser Wee Tat
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Michael
11 d’oct. de 2022
Michael
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Michael
5 de set. de 2022
Michael
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Michael
21 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (jul. 2022)
2/10, Horrible
Ong
Viatge en família
2 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fake marketing
Ong
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Michael
28 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
yan
7 de maig de 2022
yan
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
MAN FOO
Viatge de negocis
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MAN FOO
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
4/10, Deficient
Carmen
Viatge en família
17 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Carmen
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paperwall
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
SIN
25 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SIN
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Emily
Viatge en família
4 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Emily
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
yujun
2 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
yujun
Estada d’1 nit (març 2019)
2/10, Horrible
Prabakaran
21 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Reservations puzzled
Prabakaran
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
LAU
14 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
LAU
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel..clean and comfort
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Laurel
21 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location
Laurel
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2018)
4/10, Deficient
SL
30 de març de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dark room and broken bathroom wall and the cabinet
SL
Estada de 2 nits (març 2018)