Forest City Marina Hotel
Hotel de luxe a la platja, amb piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Forest City Marina Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de plasma
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de plasma
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Forest City 1, Pulau Satu, Gelang Patah, Johor, 81550
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Forest City Golf Hotel
Forest City Golf Hotel
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 56 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100 MYR per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 58.00 MYR per adult i 29.00 MYR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 150.0 MYR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Country Garden Forest City Phoenix Hotel Gelang Patah
Country Garden Forest City Phoenix Gelang Patah
Country Garden Forest City Phoenix
Forest City Phoenix International Marina Gelang Patah
Forest City Phoenix International Marina
Forest City Phoenix ina Gelan
Forest City Marina Hotel Hotel
Forest City Marina Hotel Gelang Patah
Forest City Marina Hotel Hotel Gelang Patah
Forest City Phoenix International Marina Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Forest City Marina Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
DuongKing
21 d’oct. de 2024
DuongKing
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Khairul Azhar
Viatge en família
8 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Khairul Azhar
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Werner
17 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Werner
Estada de 7 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
AZROY, Melaka
Viatge en parella, Viatge de negocis
20 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AZROY
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Fazura
Viatge en família
28 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fazura
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Mastura
Viatge en família
18 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mastura
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
2 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
SHAFIQ
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
31 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHAFIQ
Estada d’1 nit (ag. 2020)
4/10, Deficient
Yong
12 d’ag. de 2020
Yong
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
31 de març de 2020
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Khaveenraj
Viatge en grup
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Khaveenraj
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Anna
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anna
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Yu
Viatge en família
12 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
not worth for money & not suit to the rated
Yu
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
ng
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
ng
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Mohnitha
Viatge en família
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohnitha
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thumbs Up
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Nur Diana
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Nur Diana
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
MarcDeutschland
Viatge en família
5 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MarcDeutschland
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Tan
Viatge en família
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Give it a try
Tan
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
azmi
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
azmi
Estada de 2 nits (des. 2019)