Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Marist Hotel Kadikoy





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 77 €
taxes i impostos inclosos
29 de set. - 30 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
També et pot agradar

Radisson Blu Hotel Istanbul Ottomare
Zeytinburnu
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 947 opinions
Preu actual: 134 €
taxes i impostos inclosos
1 d’oct. - 2 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rasimpasa Mah., Nuzhetefendi Sk. 52, Istanbul, 34716
Sobre aquest allotjament
The Marist Hotel Kadikoy
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Càrrec pel llit addicional: 5 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 2022-34-0468
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Marist Hotel Kadikoy
Marist Hotel
Marist Kadikoy
The Marist Hotel Kadikoy Hotel
The Marist Hotel Kadikoy Istanbul
The Marist Hotel Kadikoy Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The Marist Hotel Kadikoy
9,0
Fantàstic
9,0
Neteja
8,8
Ubicació
9,2
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
HIROAKI
Viatge en parella
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROAKI
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Halit
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Halit
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Cemil
Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
AİLE TATİLİMİZ
Cemil
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
nishan
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
nishan
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
SUJUNG
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
소음취약
SUJUNG
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
teresa
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
teresa
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Halil
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Halil
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Aleem
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aleem
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Tuan, Belmar
17 de maig de 2025
Tuan
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kleber
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kleber
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Enez
Viatge en grup
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enez
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Muhammed Abdullah
Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Muhammed Abdullah
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Danilo
Viatge en família
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danilo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ozan
Viatge en grup
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ozan
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Murat
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marist kadıköy
Murat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Muhammet Emin
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhammet Emin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hatice
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Hatice
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Serkan
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Serkan
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
deniz
Viatge en grup
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
deniz
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
IDANIA
4 de febr. de 2025
IDANIA
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Halil haki
Viatge en família
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Halil haki
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Atsan
Viatge en família
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atsan
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Asumi
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Asumi
Estada d’1 nit (gen. 2025)