Grand Hotel Haliç Goldenhorn

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel amb 2 restaurants i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Torre de Gàlata

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hotel Haliç Goldenhorn

Àrea amb seients del vestíbul
Façana frontal de l'allotjament (vespre/nit)
Hi ha 2 restaurants i s'hi serveixen esmorzars; plats de cuina turca
Habitació estàndard, 1 llit doble o 2 llits individuals | Minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori
Vestíbul

Opinions

7,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Spa
  • Servei d’habitacions
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Serveis de bugaderia

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació estàndard, 1 llit doble o 2 llits individuals

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Cafetera/tetera
  • 18 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació estàndard, vistes al mar

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Cafetera/tetera
  • 25 metres quadrats
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits de matrimoni grans

Habitació econòmica, 1 llit doble o 2 llits individuals

9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni, vistes al mar

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Minibar
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Grand Hotel Haliç Goldenhorn es troba a Taksim, una zona a Istanbul. És al districte comercial i a prop d'una estació de metro. Avinguda d'Istiklal i Gran Basar són visites imprescindibles per als amants de les botigues; afegeix-les al teu itinerari juntament amb paratges naturals fantàstics, com ara Bòsfor i Platja de Florya. També val la pena visitar Vialand Tema Park i Centre d'Exposicions d'Istanbul.
Mapa
Refik Saydam Cad.Tepebasi Bulvari No.37, Sishane-Beyoglu, Istanbul, 34430

Què hi ha als voltants

  • Avinguda d'Istiklal - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Hotel Pera Palace - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Torre de Gàlata - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Plaça Taksim - 20 minuts a peu - 1.7 km
  • Gran Basar - 5 minuts en cotxe - 3.0 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Beyoglu: 4 min a peu
  • Estació de metro de Sishane-Zemin: 2 min a peu
  • Istanbul (IST): a 43 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Monkey Bar - ‬1 minuts a peu
  • ‪Big Chefs - ‬2 minuts a peu
  • ‪Dar'inn Restaurant Meze&Bar - ‬2 minuts a peu
  • ‪Petra Şişhane - ‬2 minuts a peu
  • ‪Noir Pit - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Grand Hotel Haliç Goldenhorn

Hotel de 4 estrelles a prop de Avinguda d'Istiklal
Grand Hotel Haliç Goldenhorn, amb Torre de Gàlata i Plaça Taksim a les proximitats, ofereix una cafeteria, serveis de tintoreria o bugaderia i 2 bars. Regala't un massatge o algun altre servei de l'spa. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar, sopar, plats lleugers i cuina turca. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un centre de negocis a la seva disposició.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), servei de recepció obert les 24 hores i caixa forta a la recepció
  • Sala de banquets, ordinadors disponibles i ascensor
  • Servei de consergeria, serveis per a casaments i atenció multilingüe
Característiques de l'habitació
Les 173 habitacions presenten comoditats com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com servei d'habitacions nocturn i wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i assecadors de cabells
  • Televisors LCD amb canals per satèl·lit
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)

Menjar i beguda

  • 2 bars
  • 2 restaurants
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Adali Restaurant
  • Bogazici Restaurant
  • Rue de Pera

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sala d'ordinadors
  • Sales de reunions

Spa

  • Bany turc
  • Massatge
  • Serveis de spa

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 2 edificis
  • 8 plantes
  • Construït l'any 1993
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions nocturn

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Entrada amb clau mòbil
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer l'entrada més tard de l'horari establert: 30 EUR entre les 12:30 i les 00:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 13:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per entrada tardana: 30 EUR, per les entrades entre les 12:30 i les 00:00.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Número de registre de l’allotjament: 4806
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

L’allotjament també es coneix com a

Grand Haliç Hotel
Grand Hotel Haliç Istanbul
Grand Haliç Istanbul
Grand Halic Hotel
Grand Halic Istanbul
Grand Haliç
Grand Hotel Haliç
Halic Goldenhorn Istanbul
Grand Hotel Haliç Goldenhorn Hotel
Grand Hotel Haliç Goldenhorn Istanbul
Grand Hotel Haliç Goldenhorn Hotel Istanbul

Preguntes freqüents

Grand Hotel Haliç Goldenhorn accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Grand Hotel Haliç Goldenhorn?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana (12:30-00:00) per la taxa següent: 30 EUR.

A quina hora es fa el registre de sortida a Grand Hotel Haliç Goldenhorn?

Registre de sortida: migdia.

Grand Hotel Haliç Goldenhorn ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

On es troba Grand Hotel Haliç Goldenhorn?

Aquest hotel es troba a Taksim i a menys de 5 min a peu de les atraccions següents: Hotel Pera Palace i Avinguda d'Istiklal. Torre de Gàlata i Bòsfor també són a menys de 15 min. Estació de metro de Sishane-Zemin és a 2 min a peu i Estació de Karakoy, a 10 min.

Opinions

Opinions: Grand Hotel Haliç Goldenhorn

7,0

Bo

7,4

Neteja

7,8

Ubicació

7,0

Personal i servei

7,2

Respecte al medi ambient

6,8

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 39 de 136 opinions
Puntuació 8: Bo. 39 de 136 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 25 de 136 opinions
Puntuació 4: Deficient. 15 de 136 opinions
Puntuació 2: Horrible. 18 de 136 opinions

Opinions

6/10, Acceptable

Kerry

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Didnt like housekeeping banging on the door at 8:40 to service the room. Please invest in some do not disturb signs
Estada de 3 nits (ag. 2025)

4/10, Deficient

Mona

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This is not a 4* hotel, not by European standards anyway. The room is dated with cracked walls, dirt accumulated in the corners and decor still in place from the 70s. They do not provide complementary bottles of water or anything in the room. They were rude to us when we asked as we thought housekeeping had forgotten to do it. Breakfast is limited and mostly cooked dinner food, not a continental buffet in sight. Reception do not provide any information on check in except to provide brochures on tours to be purchased. The hotel is on a busy dual carriage way, making it noisy. Views are good if you're facing the road so have to put up with the noise. The upside is, it is within 5 minute walking distance of Galata tower. Check outbwas straightforward but the concierge didn't take our bags out to the car when we declined their offer to go with a taxi 'friend' of theirs. It was fine, nothing special, served a purpose but should be rated as 2* on Expedia for accuracy of what you're getting, rather than assumption that it is cheaper because it is further away from the key tourist sights.
Estada de 3 nits (ag. 2025)

4/10, Deficient

Yusuf

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

emir, ISTANBUL Turkey

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
*
Estada d’1 nit (maig 2025)

2/10, Horrible

Mohammadreza

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 6 nits (abr. 2025)

2/10, Horrible

Farid

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very bad customer service and rude staff
Estada de 6 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Flor

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice place. Close to shop and food.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

4/10, Deficient

Sevil

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sehr laut Mann hört jeden pups
Estada de 5 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

ANA T

Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Wessam

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Sinan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Berke

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Studio37 yurt dışı dönüş konaklama

Merhabalar güzel bir gün olsun inşallah kazasız belasız öncelikle nasılsınız iyimisiniz herşey yolunda gitmesi dileğim ile işletme sahibi işini mesleğini severek yapan sektöre elaman yetiştiren yüreği güzel insan ön büro yönetimi resepsiyon ekibi yavuz bey aysu hanım mesleğimi severek icra etmektedir doğal gurme lezzetler ve idaalı sunumları ile bambaşkasınız bardaki kaliteli içecekler ve idaalı sunumları ile de bambaşkasınız temizlikte hijyendede ön planlarınız hep daha iyi projeler ile hayata olun dualarımız seninle sağlıkca kalın sevgi ile var olun saygı ve sevgim ile studio 37 sanat dans müzik berke bodrum yalıkavak dünya markası yolunda
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Sinan

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Sinan

Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

Neophytos Georgiades

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Frank, Silver Spring

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2024)

10/10, Excel·lent

Elias

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
This is an excellent hotel. Friendly staff and very well located.
Estada d’1 nit (juny 2024)

10/10, Excel·lent

Christine

Estada d’1 nit (maig 2024)

6/10, Acceptable

ONUR

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Almis oldugum odalar 25 m2 idi ancak birisi cok ufakti. Ve reception aldigim odalardan birisini vererek upgrade yaptigini iddia ett. Otel konumu guzeldi ve tek guzel seyde oydu. Kahvalti cok yetersizdi
Estada de 3 nits (abr. 2024)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2024)

4/10, Deficient

Asif

Estada de 2 nits (febr. 2022)

8/10, Bo

Wassim

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei

You pay for what you get

It’s a decent hotel kinda small room Service was ok only problem that we had Too much noise
Estada de 3 nits (des. 2021)

8/10, Bo

Vinod

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Prima hotel op een goede plek. Ik kom hier al 20 jaar en wordt altijd prima ontvangen. Is een aanrader.
Estada de 6 nits (febr. 2022)

6/10, Acceptable

Jonas

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (jul. 2021)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Was an good hotel with friendly hospitality
Estada de 7 nits (maig 2021)