Hotel L'Arenella
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja d'Arenella
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel L'Arenella





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, vistes al jardí

Habitació doble estàndard, vistes al jardí
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, vistes al turó

Habitació doble Comfort, vistes al turó
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica, vistes parcials al mar

Habitació doble clàssica, vistes parcials al mar
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Arenella 5, Isola del Giglio, GR, 58013
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Castello Monticello
Castello Monticello
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 27 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel L'Arenella
Hotel L'Arenella Isola del Giglio
Hotel L'Arenella Hotel
L'Arenella Isola del Giglio
Hotel L'Arenella Isola del Giglio
Hotel L'Arenella Hotel Isola del Giglio
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel L'Arenella
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’ag. de 2023
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Maria Giulia
Viatge en parella
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Giulia
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
paola
13 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
paola
Estada de 4 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Nuno
5 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nuno
Estada de 4 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Linn
11 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Linn
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Massimo
Viatge en família
16 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Massimo
Estada de 3 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Matteo
7 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matteo
Estada de 5 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
28 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Lorenzo
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lorenzo
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Rita
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rita
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Massimiliano, Livorno
27 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Massimiliano
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Romy, Bayern
17 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Romy
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
pietro
16 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Grazioso Hotel vicino al mare
pietro
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Michael
12 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 5 nits (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Big, Roma
9 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
GrAzioso albergo
Big
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
LAURA
3 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LAURA
Estada de 4 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Daniel
23 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
LAURA
29 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
weekend al Giglio
LAURA
Estada de 3 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Michele
2 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Arenella
Michele
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2017)
8/10, Bo
dante
2 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
dante
Estada de 2 nits (abr. 2017)
10/10, Excel·lent
ML, Florida
9 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ML
10/10, Excel·lent
Alida, Bergamo
1 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bella vacanza
Alida
8/10, Bo
christoffer, Malmö
12 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prisvärt och praktiskt hotell med underbart läge
christoffer
8/10, Bo
Mark, Eugene, oregon
26 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació