The Plaza
Hotel a Hyderabad amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Plaza





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 62 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
També et pot agradar

The Leela Hyderabad Banjara Hills
Banjara Hills
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 38 opinions
Preu actual: 142 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6-3-870, Balayogi Paryatak Bhavan, Greenlands, Begumpet, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500 016
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Marigold by Greenpark
Marigold by Greenpark
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 211 opinions
Preu actual: 113 €
taxes i impostos inclosos
9 de jul. - 10 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Preu de les proves de la COVID-19 (proves PCR): 1500 INR per persona, per estada.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 INR per persona només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Katriya Royal
Katriya Royal Hotel
Katriya Royal Hotel Hyderabad
Katriya Royal Hyderabad
Plaza Hotel Hyderabad
Plaza Hyderabad
The Plaza Hotel
The Plaza Hyderabad
The Plaza Hotel Hyderabad
Preguntes freqüents
Opinions: The Plaza
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Ahmed
4 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ahmed
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ethelbert
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ethelbert
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ethelbert
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ethelbert
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Saluja
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saluja
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Bodo
Viatge en grup
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bodo
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
RaghuRaman
Viatge en família
19 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hospitality
RaghuRaman
Estada de 2 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Waldfried
30 d’abr. de 2024
Waldfried
Estada d’1 nit (abr. 2024)
4/10, Deficient
Md Masud Ul
21 de març de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Md Masud Ul
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
SUBHASH
Viatge de negocis
3 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUBHASH
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Asif
21 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Asif
Estada de 4 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent value for money
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Anudeep, san Francisco
2 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anudeep
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Sourabh
21 de nov. de 2018
Sourabh
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Mohamed
29 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Not too bad
Mohamed
Estada de 4 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Sharath
6 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sharath
Estada de 2 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Sanjay, Mumbai
30 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Stay at The Plaza
Sanjay
8/10, Bo
firsttimeindianvisitor, cardiff, uk
24 d’ag. de 2009
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
great hotel
firsttimeindianvisitor
Últimes tendències a Expedia
Hotels